NFS Most Wanted DEMO
-
-
Wee den skal jeg have hentet når jeg kommer hjem fra work
-
Yes yes yes yes
Endelig
-
Jeg har læst en test hvor den kun får 8 i grafik, samt de skriver at de er en smule skuffet
Well jeg er færdig med download om 20 min og skal først møde kl. 10.30
Wurrnnn wurnnn
-
Originally posted by Søndergård
Jeg har læst en test hvor den kun får 8 i grafik, samt de skriver at de er en smule skuffetWell jeg er færdig med download om 20 min og skal først møde kl. 10.30
Wurrnnn wurnnn
Jeg har også læst nogle steder at der kun vil være 8 færdigsamlede bodykits i det fulde spil, andet vil der ikke være at vælge imellem. Og andre igen siger at der er maaange flere customizations muligheder end i f.eks. U2. Så det bliver lidt spændende at se i næste uge
-
Yup. Damn man må sige at der sker nogle spændende ting inden for spilverdenen for tiden! 10 min to go
-
Yup. Damn man må sige at der sker nogle spændende ting inden for spilverdenen for tiden! 10 min to goArh snyd, og jeg er lige kommet på arbejde
Tror sgu jeg henter demoen alligevel, så må jeg liige teste den når jeg kan tillade mig at holde 5-10 minutters pause
-
Hehe
-
Originally posted by engel
Arh snyd, og jeg er lige kommet på arbejde
Tror sgu jeg henter demoen alligevel, så må jeg liige teste den når jeg kan tillade mig at holde 5-10 minutters pause
FUUUSSK jeg sider ved en mac så det er no go til jeg kommer hjem.
Men kunne selvfølgelig hente den nu og brænde den ud så den var klar
-
Originally posted by _WHAT_
FUUUSSK jeg sider ved en mac så det er no go til jeg kommer hjem.
Men kunne selvfølgelig hente den nu og brænde den ud så den var klar
Hehe, det kunne du jo fint gøre, så er den lige til at installere når du kommer hjem
Jeg tror bare at jeg opgiver ideen om at prøve det her i løbet af dagen, det går hammer langsomt med at få det hentet lige nu
-
Ja jeg har også lige sidet for forsøgt at finde andet sted at hente men finder ikke en skid
Min siger 15 timer når jeg henter fra ea ftp de andre kan der slet ikke komme gang i
-
Her er et link mere som har noget speed...
http://videogames.yahoo.com/download?eid=411714
Henter med 450kbs fra den lige nu
-
Hmm, tjoo, joo det ser da fint nok ud... Det har ihvertfald fået en fin belysning! Prøv Mustang GT
Hvis man vælger Max detail er det langt fra "Max" - man skal trykke "2" for at smide noget eyecandy på
-
hehe ja lad os se hva det er for noget skod vi skal ud og bruge penge på
hehe
hentet ned på 18 min
-
aww.. 544MB? Dt var sgu en slat
-
Originally posted by Falsk
aww.. 544MB? Dt var sgu en slat?? Det er da ikke meget. Vi ser efterhånden demoer på over 1 GB
-
?? Det er da ikke meget. Vi ser efterhånden demoer på over 1 GB
ja men så ved man også der er lidt ved dem
-
Pis pis pis ... er i skole og skal derefter til KBH .... arghhh
Nå, men så må jeg vente til at spille det til i aften
-
det er sku meget fedt.. men jeg må sku gi dem.. grafikken kunne være federe.. men ok griner at smadre politi biler.. køre gennem en vandtank og tage "fødderne" på den og så kigge tilbage og se politi biler blive smadret
-
ahr perfekt dag at skulle møde 10 minutter i 12
bare ærgeligt jeg først er hjemme 16.30...