Indvandrere i bussen

  • Hej efter træning skulle jeg med nogle af mine holdkammerater på pizza hut.
    Vi sætter os ind i bussen inde i Århus og skulle ikke køre særlig langt. Så kommer vi til et stop og nogle Indvandrere hopper ind i bussen og sætter sig foran os. Så er der en mindre årriget dreng der begynder uden grund og sidde og smække os lussinger :evil: Og alle deres brødre, fætre eller hvad det nu var stod nede bag i bussen så vi turde ikke smække den dreng der gjorde det. Hvad ville i have gjort ? Vi stod bare af stoppet efter så begyndte de og sprøge hvorfor vi kke turde slås med dem. Hvordan kan de tillade sig det ? Jeg er ikke rasistisk men det er jeg da snart ved at blive! Fatter ikke hvorfor de gør det ?

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Originally posted by celfa
    Hej efter træning skulle jeg med nogle af mine holdkammerater på pizza hut.
    Vi sætter os ind i bussen inde i Århus og skulle ikke køre særlig langt. Så kommer vi til et stop og nogle Indvandrere hopper ind i bussen og sætter sig foran os. Så er der en mindre årriget dreng der begynder uden grund og sidde og smække os lussinger :evil: Og alle deres brødre, fætre eller hvad det nu var stod nede bag i bussen så vi turde ikke smække den dreng der gjorde det. Hvad ville i have gjort ? Vi stod bare af stoppet efter så begyndte de og sprøge hvorfor vi kke turde slås med dem. Hvordan kan de tillade sig det ? Jeg er ikke rasistisk men det er jeg da snart ved at blive! Fatter ikke hvorfor de gør det ?


    Sådan nogle som gør sådan noget pis, burde blive smidt ud.
    Er ikke racist eller noget, men sådan noget skal de bare ikke gøre.


    De gør det sikkert for at vise hvem det er der "bestemmer". :boxed:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis


    Sådan nogle som gør sådan noget pis, burde blive smidt ud.
    Er ikke racist eller noget, men sådan noget skal de bare ikke gøre.


    De gør det sikkert for at vise hvem det er der "bestemmer". :boxed:


    Præsis! Men fatter ikke hvorfor deres brødre, fætre elelr hvad det nu var ikke er bedre opdraget og sige det til knægten at han ikke skal sidde og slå på folk :pokey:

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    UD MED DEM


    - Jeg er ikke racist, det er ganske almendigt had.


    Jeg har det på samme måde.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Kunne i ikke bede deres fætre eller onkler om at få dem til at lade være?


    Ved godt det lyder mærkeligt, men ofte så får de sig en skideballe.


    Joo enten går det godt eller så får vi også bare dem på nakken ?

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • smæk ham en..


    ta den første og den bedste og slå han i jorden.. så er der kun 2 ting der kan ske efter det..
    1) de lader dig være og forsvinder meget hurtigt.. (den gode)
    2) de flyver i skallen på dig og du ryger på skadestuen med knivstik (den mindre gode)


    alt efter hvor mange der er så start med at sig noget.. hjælper det ikke så har du 2 hænder..

  • Fuck jeg var blevet totalt rasende og råbt meget højt af ham den lille møg unge og sagt at han skulde stoppe det lige med det sammen ellers smader jeg ham lige nu.. X( :evil::boxing:

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().

  • Quote

    Originally posted by GiZzZa
    Synes det en lame-tråd...


    Fremover så sid et andet sted... selvfølgelig er de nogle svin når de gør sådan noget...


    Synes bare denne tråd skaber en hadtråd...


    Tjaa, spørger bare hvad i ville have gjordt! Så hvis du syntes det er en lame tråd kan du da vel bare lade være med at skrive i den ?


    Had ? Hmm tror nu ikke folks holdning til rasisme skifter fordi jeg har oplevet dette. Tror at folk får deres holdninger til det af egne oplevelser og af deres omgangskreds. Så du har delvist ret!

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

    Rettet en gang, sidst af celfa ().

  • Quote

    Originally posted by celfa


    Tjaa, sprøger bare hvad i ville have gjordt! Så hvis du syntes det er en lame tråd kan du da vel bare lade være med at skrive i den ?

    '


    Synes også selv den er med til at danne en dejlig ondskabsfuld stemning mod indvandrere, "Smid de svin ud af landet!!!" Ja meget klogt sagt, som om det løser noget som helst...

  • Quote

    Originally posted by celfa


    Tjaa, sprøger bare hvad i ville have gjordt! Så hvis du syntes det er en lame tråd kan du da vel bare lade være med at skrive i den ?


    Der er mange tråde om invandrere og sådan noget... Det eneste gavn de giver er had til invandrerne, næste gang brug fornuften selv og find ud af hvad du skal gøre...

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk

    '


    Synes også selv den er med til at danne en dejlig ondskabsfuld stemning mod indvandrere, "Smid de svin ud af landet!!!" Ja meget klogt sagt, som om det løser noget som helst...


    Har du da ret i. Men jeg opfordre jo ikke folk til at skrive Smid dem ud osv.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Originally posted by celfa


    Præsis! Men fatter ikke hvorfor deres brødre, fætre elelr hvad det nu var ikke er bedre opdraget og sige det til knægten at han ikke skal sidde og slå på folk :pokey:


    Desværre er der alt for mange eksempler på lignende episoder.
    Sådanne udskud har aldrig hørt om opdragelse. De gør jo hvad der passer dem ! De accepterer jo kun deres egen såkaldte religion ! Alle vi andre er jo kun vantro, som enten skal omvendes eller udryddes. X(


    Hvor ville det være rart, hvis folk udefra ville indordne sig under det samfund som de kommer og "suger" af ! Så ku' det være respekten for dem, ville komme helt af sig selv.
    På den måde som det er nu, så mister jeg ihf. og sikkert mange andre, mere og mere respekten for den slags !!!
    Men det må man jo nok ikke sige - uden at straks blive kaldt racist


  • og med det sagt så er Islam en trussel mod verdenssamfundet og alle muslimer er tossede og vil erobre verdenen og bla. bla. bla. samme omgang vrøvl fra dig af! Du ka da heller ikke ytre dig uden at støde nogen!?!?! FRIHED UNDER ANSVAR gælder også for dig !!!

  • Noget i stil med at hvis de kommer til landet skal de opføre sig ordenligt ? Det havde jeg da skrevet hvis der havde været en tråd ligende

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Originally posted by celfa
    Noget i stil med at hvis de kommer til landet skal de opføre sig ordenligt ? Det havde jeg da skrevet hvis der havde været en tråd ligende


    Hvad nu hvis de IKKE KOMMER andet steds fra?


    HVis de nu er født her, opvokset her??


    (Og til nogle af de andre, hvor skal de så smides ud henne?)