Modtaget e-mail fra Overclockers UK

• Hey, har lige bestilt en 20 tommers fladskærm ved overclockers i England.
    Nu har jeg så lige modtaget denne her email fra dem:

Order Number: xxxxxxx
    Date ordered: 02/11/2005 20:26:00
    Payment Method: Credit Card / Debit Card
    Shipping Method: Parcelforce Euro 48
    ----------------------------------------------------------
    Dear Kasper Knudsen,

In order to comply with credit and debit card regulations, we need to verify
    your identity. In order to process this and subsequent orders please post or
    fax clear copies of 2 of the following documents.

1 - Bank statement showing address and within last 3 months.
    2 - Credit card statement showing address and within last 3 months.
    3 - Utlity bill showing address and within last 3 months .
    4 - Driving licence.

Please include your Order Reference Number and daytime telephone number in
    all communication.

When the documents have been received and approved you will receive an email
    confirming your order is being processed.

If we do not receive a response within 4 working days your order will be
    automatically cancelled.
    ----------------------------------------------------------
    Our Address:
    Overclockers UK
    Unit 40 Imex Business Park
    Ormonde Street, Fenton
    Stoke-on-trent
    Staffordshire
    ST4 3NP

Opening Hours:
    Mon-Fri 8.30am-5.30pm
    Sat 9am-5pm

Sales and General Enquires: 0870 443 0880
    Fax: 0870 443 0881
    Technical Support: 0871 222 8528

Please note we are unable to help you track your order directly until 24
    hours after despatch.

Forstår ikke så meget igen af denne email ... Vil de have jeg skal sende adressen til min bank til dem? .. og mit kørekort?

Ja, nu er jeg jo kun 15 år gammel, og har ikke noget kørekort, er det der problemet er? Nogen der kan hjælpe mig med denne mail. ... Skulle have bestilt det i mit fars navn :)

Og jeg kan ikke besvare emailen pga det er en bot der sendte den, og jeg har ingen fax?

• In order to comply with credit and debit card regulations, we need to verify
    your identity. In order to process this and subsequent orders please post or
    fax clear copies of 2 of the following documents.

1 - Bank statement showing address and within last 3 months.
    2 - Credit card statement showing address and within last 3 months.
    3 - Utlity bill showing address and within last 3 months .
    4 - Driving licence.

.... står jo der. Vælg 2 ... ejeren af plastickortet kan vel hjælpe med papirene hvis det ikke er dit eget kort ... som det jo nok ikke er ... :))

• Det er mit eget kort, noget Nordea tilbyder til unge fra 15 år. Vil de have jeg skal scanne mit kort ind, så de kan se min adresse og navn, også faxe billdedet til dem. Forstår jeg altså ikke en dyt af.

• Alle skal gøre det, grunden er at det er et engelsk firma og de kan ikke verificere kortet i danmark som de danske frimaer kan.

Tag en kopi af dit sygesikrings kort og dit hæve kort og fax det til dem.

Har selv gjort det et par gange og så snart de modtager det går orderen igennem ikke de store problemer i.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Alle smarte ting bliver der sagt,

siger det som det er,

Tag et billede af dit pas (åbent offcourse og så man kan se adressen)
    og dit bankkort

send billedet til overclockers, er sikker på at der en masse andre der har gjort det og de virker meget venlige de folk så de accepterer det nok :cheers:

• adresse i pas ja der kan man bare se den er sgu nok godt gemt :)

Det med sygesikrings kort virker har selv gjort det 4 gange og har ikke haft nogen problemer med det så meget ved jeg da :D

Originally posted by _WHAT_
    Alle skal gøre det, grunden er at det er et engelsk firma og de kan ikke verificere kortet i danmark som de danske frimaer kan.

Tag en kopi af dit sygesikrings kort og dit hæve kort og fax det til dem.

Har selv gjort det et par gange og så snart de modtager det går orderen igennem ikke de store problemer i.

Jeg bestilte mit grafikkort der over fra, jeg skulle ikke have noget med at jeg skulle sende noget, det var så ikke mig selv der betalte men min far, han betalte med helt almendeligt VISA, hvad er problemet så?

Men averligt du skal gøre det, men du må vel have et sygesikrings bevis som what også siger.. og så bare faxe det, sammen med en kopi af dit kort.

Originally posted by wdw_

Jeg bestilte mit grafikkort der over fra, jeg skulle ikke have noget med at jeg skulle sende noget, det var så ikke mig selv der betalte men min far, han betalte med helt almendeligt VISA, hvad er problemet så?

Men averligt du skal gøre det, men du må vel have et sygesikrings bevis som what også siger.. og så bare faxe det, sammen med en kopi af dit kort.

jaja, det er jo heller ikke noget problem som sådan, jo det er det når man ikke har en fax!!

• Hvis du ikke har adgang til en fax, så er der vel en på dit lokale bibliotek.

Ellers kan du jo bare vade ind hos et firma og spørge om du ikke må låne deres fax. Det er utroligt så langt man kan komme hvis man bare spørger pænt og smiler :))

• Det skal være sygesikring og dankort på samme tid.

Tag en kopi af dem og lån en fax et sted.

Originally posted by GrillRotten
    Hvis du ikke har adgang til en fax, så er der vel en på dit lokale bibliotek.

Ellers kan du jo bare vade ind hos et firma og spørge om du ikke må låne deres fax. Det er utroligt så langt man kan komme hvis man bare spørger pænt og smiler :))

Folk løber skrigende væk når de ser mig smile :S ... Men jeg skal prøve ude på mit arbejde, mener de har en fax gemt væk et eller andet sjovt sted :)

Originally posted by ZeroKill3r
    Folk løber skrigende væk når de ser mig smile :S ... Men jeg skal prøve ude på mit arbejde, mener de har en fax gemt væk et eller andet sjovt sted :)

Så svært kan det vel heller ikke være at finde en fax .. Her i byen findes der flere kiosker med en fax man kan bruge for 5 eller 10 kr ..

Originally posted by Burger

Så svært kan det vel heller ikke være at finde en fax .. Her i byen findes der flere kiosker med en fax man kan bruge for 5 eller 10 kr ..

nej har også fundet en :) ... Men blev bare helt forvirret da jeg fik den mail.. Første gang jeg handler ved et udenlandsk firma.