QuoteOriginally posted by Try-this
Tjaa, jeg er Matematisk 3.g'er, ved ikke helt ved næste trin bliver, men et eller andet datamatiker/datalogi agtigt...
I min fritid arbejder jeg som livredder.
Produkser OC produkter
QuoteOriginally posted by Try-this
Tjaa, jeg er Matematisk 3.g'er, ved ikke helt ved næste trin bliver, men et eller andet datamatiker/datalogi agtigt...
I min fritid arbejder jeg som livredder.
Produkser OC produkter
Folkeskole..
Starter på CEU Herning som Mediegrafiker næste år. - Regner jeg da med
Arbejder på Danfoss som teknisk designer. Arbejder med køleventiler.
QuoteOriginally posted by Shooqer
Produkser OC produkter
He he jeg skal simpelthen være den første dansker til at have en desideret oc-forretning der tilbyder tøris containere, waterchillere osv?
1.hf på middelfart gymnasium. Desuden har jeg lige fået et job som opvasker
2. år på HTX i Valby
Regner med at smutte på Aalborg Universitet efter et friår - Hvor jeg vil uddanne mig til civilingeniør med speciale i bygge & anlæg.. Håber på også at få lov at ta en doktorgrad
Ellers arbejder jeg i Tivoli hvor jeg er lagerarbejder - selvom jeg mest sidder og taster ordrer ind Men det er kun sommer og vinter, ellers er jeg freelance programmør for Ultimate-Web i Aalborg
Edit: Egentligt spøjst hvor mange der er under uddannelse
Jeg er igang med at tage grundforløbet på teknologi & kommunikation. Regner med at det skal munde ud i en svendeprøve som eletriker, men er ikke så sikker i det længere. Interesserer mig meget for computere osv. Men alle de Data- og it-uddannelser er det jo svære at finde læreplads til. Går lidt og leger med tanken om Telefagtekniker, synes det lyder spændende. Men har ikke undersøgt det så meget endnu.
Startede som Elekriker, men skiftede så til Datafagtekniker. Efter det HH, hvor jeg skiftede til HG. Er for skoletræt til at tage 3 år.
Ellers arbejder jeg sårn lidt over det hele... Pedælmedhjælper, IT-medhjælper osv.
QuoteOriginally posted by KarGa
Edit: Egentligt spøjst hvor mange der er under uddannelse
Hvorfor det?
Nu er gennemsnitsalderen jo ikke ligefrem vildt høj herinde ..
Er opvasker ved en slagter
Diamantborer....
QuoteOriginally posted by Burger
Hvorfor det?
Nu er gennemsnitsalderen jo ikke ligefrem vildt høj herinde ..
Er overrasket over at det er så stor en andel, der er under uddannelse.. Det er jo omtrent 90% eller har jeg ikk fået nærlæst?
Er montør på Vestas wind i Ringkøbing
QuoteOriginally posted by KarGa
Er overrasket over at det er så stor en andel, der er under uddannelse.. Det er jo omtrent 90% eller har jeg ikk fået nærlæst?
Eftersom langt fra alle tweakere har svaret, kan du jo ikke ligefrem konkludere noget ud fra hvad der indtil videre er skrevet her i tråden .. Det er jo nemt nok at finde ca. 20-30 mennesker hvor 90% er studerende ..
Men er det sådan du laver statistik, så glem aldrig, at statistik og repræsentative udsnit ikke er din stærke side ..
GrillRotten .. Det har jeg heller aldrig påstået .. Men vi kommer jo ikke udenom, at gennemsnitsalderen ikke er ret høj herinde, hvilket også tit kan ses på hvad der bliver skrevet ..
Arbejder som plastmager på Lego
QuoteOriginally posted by Burger
Eftersom langt fra alle tweakere har svaret, kan du jo ikke ligefrem konkludere noget ud fra hvad der indtil videre er skrevet her i tråden .. Det er jo nemt nok at finde ca. 20-30 mennesker hvor 90% er studerende ..
Men er det sådan du laver statistik, så glem aldrig, at statistik og repræsentative udsnit ikke er din stærke side ..
90% af indlæggene Ved skam godt hvordan statistikker kan manipuleres med, men det kan man jo også udnytte til sit eget formål
Det ska man jo ikk glemme
Edit: Sorry for OT, jeg skal nok holde op nu
QuoteOriginally posted by sam
Arbejder som plastmager på Lego
Hvad indebærer det egentligt?
1. år på HTX i Odense...
Går i 9.klasse ATM, og har et fritidsjob i kassen hos Merko Hovedgård.
Ellers er det IT-Supporter eller Datafagtekniker derefter.
Havde nu håbet på Proffessionel gamer var muligt
....
Er HTX studerende, 3. års heldigvis, men stadig ikke meget tid til arbejde...
Mit erhverv er dog web-developer, men er meget begrænset hva jeg har lavet siden sommerferien... :\
Har tilgengæld udvidet min kunnen' med et par sprog siden da..
- Og er programming / layout / opsætning af servere..