Best pvp/Dunges raid

• Hey..

Jeg vil starte en ny mand, men er lidt usikker på hvad jeg skal vælge... Jeg vil gerne have en der er sindsyg til pvp, hård dmg og godt med armor/health.. Også samtiligt skal den kunne køre dunges run's.. brd / mc osv...

Har tænkt lidt på warrior, men også magen.. da den eftersigne skulle lave en crazy dmg.. Men hvad er nemmers tror jeg det vil være en warrior....

Nogen gode ideer så post endligt.

CPU: Q9450 2.66ghz OC. 3.3ghz - NorthQ Tiger Water Cooling - GFX: Zotac GTX295 - Ram: 8gb A-data, DDR800 - Bundkort: Asus P5Q Deluxe- HDD: WD Velocity 10k RPM - PSU: CoolerMaster Silent Pro M700 -Logitech Z-5500 / Z-10 Speakers.

• Jeg startede en shaman iforgårs.. Den er bestemt ikk ringe og har fået at vide den er overpowered i pvp

I pve er den rimelig.. den er ikk vildt overpower, men den ka godt ta to levels op nemt..

Min main - en hunter - er besværlig i pvp.. Men den ka skade ret godt..
    Den er tilgengæld max overpowered i pve.. 2x 2 levels op er en nem sag

• Hunter i mass-pvp er styg

• Syg Dmg og sindsyg PvP = Priest (Shadow) De er nogle lede sataner, dog kan du kun bruge cloth armor, men en godt spillet shadowpriest er led

• Hunters er inzane til PvP. bare kend dine skills godtnok, så ved du hvad man skal med dem. Dog tager det lidt tid at lære ;)

Jeg har personligt ingen problemer i PvP med min Hunter. Derimod stinker jeg til det med priest :P

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

• Shadowpriest's er onde i PvP , især AV .. De skal bare tappe , og så får de ellers honor .. Men når de så skal i Raid's må de hellere respecce .. Medmindre en priest kan gøre mere dmg end en frost mage ..

Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX