Email fra AP(rivat)G

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Sendte den til en af mine venner og han gik helt kold :finger:


    "Hvordan ved de hvad jeg har downloadet??!! Eller vent.. jeg har sgu da ikke downloadet noget! Hvad fanden?!"


    Var mega sjovt :finger:


    Haha, doh for fanden! :D
    Hvordan får man sendt mailen? Er det kun billedet man kan få frem? Så er det jo ikke sjovt ..

  • Quote

    Originally posted by flying-trickster


    Haha, doh for fanden! :D
    Hvordan får man sendt mailen? Er det kun billedet man kan få frem? Så er det jo ikke sjovt ..


    http://www.piratgruppen.org/bevis/


    Du udfylder den med navn m.m., og indtaster så en email på siden der kommer frem når du klikker Generer bevis.Så kommer både billede og tekst afsted til den mail.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Sendte den til en ven, og glemte alt om den indtil jeg stod på bussen da vi sku til fest i silkeborg. han sad sammen med nogle af vores venner. en af dem siger "jacob han er helt nede..!" "hvorfor "spørger jeg. jacob svarer "ved du hvem jeg har fået en mail fra? antipiratgruppen.. jeg har bare lyst til at drikke med så pisse stiv i aften og glemme det hele..nu ryger min SU og sikkert også de penge jeg skal bruge til kørekort.." Han var så langt nede! Han havde ikke tid til at læse den hele igennem, da han sku skynde sig ud af døren. hold kæft det var skæg :D pga. lidt af hvert der passede sammen. har ikke sagt for meget nu :$


    Nu hedder han også på msn= Andy, du er færdig! blev nødt til at fortælle det var en joke :))

  • Quote

    Originally posted by Maverick
    LOL. Ganske harmløst, men ret morsomt.


    Ved ikk hvor harmløs den er.. Et par stykker af mine (tidligere :P) venner, begyndte at slette det ene og det andet :))


    Selvom de slet ikk ka li Mew og overhovedet ikk har The Glass Handed Kite :D