ey, hvilken class burde jeg overveje at vælge hvis jeg skulle satse på pvp? Jeg overvejer shaman, men jeg ved ikke om de er så gode som pvp som jeg har troet.
-
-
Alle classes er jo super til PvP, hvis man blot forstår at spille dem rigtigt.
-
Originally posted by Facker
Alle classes er jo super til PvP, hvis man blot forstår at spille dem rigtigt.måske lige på nær paladins og nok druids
-
Originally posted by CarStone
måske lige på nær paladins og nok druids
fis i en hornlygtle, de er jo netop gode fordi det tager 100 år at få dem ned
-
rogue ville nok være et godt valg
-
Shaman ftw
-
Originally posted by SeePee
fis i en hornlygtle, de er jo netop gode fordi det tager 100 år at få dem ned
Nemlig, og i mens man bruger så lang tid på at få dem til at miste deres liv, så mister man selv en del, netop som man tror man har så healer de sig selv fuld igen... meget provo chars.
-
spiller ikke selv druid...men syntes fanme de er gode til PvP, feral druid owner. Og jeg selv som er shaman, spiller meget med en druid, hvor vi klare 3 vs os (2) fordi han holder mig i live i evigheder
-
Hvis det skal være nemt og du ikke skal bruge længere tid på at lære hvordan du skal pvp, så ville jeg nok spille rogue ... Spiller selv rogue, men det er nu ik pga pvp jeg valgte den class, men har dog erfaret at 80% af de pvp kampe jeg havner i er PoC
-
Det er faktisk meget svært at sige, da Blizzard har lavet alle mulige forskellige steder for alle mulige forskellige classes.
AV= Hunters, Mages, Warlocks og Priests
AB: Rogues, Warriors, Druids, Paladins og Shamans
WSG: De samme some AB
Altså det er bare min mening, kan godt være jeg har glemt noget.