Char & Pvp

• ey, hvilken class burde jeg overveje at vælge hvis jeg skulle satse på pvp? Jeg overvejer shaman, men jeg ved ikke om de er så gode som pvp som jeg har troet.

• Alle classes er jo super til PvP, hvis man blot forstår at spille dem rigtigt.

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

Originally posted by Facker
    Alle classes er jo super til PvP, hvis man blot forstår at spille dem rigtigt.

måske lige på nær paladins og nok druids :P

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Originally posted by SeePee

fis i en hornlygtle, de er jo netop gode fordi det tager 100 år at få dem ned

Nemlig, og i mens man bruger så lang tid på at få dem til at miste deres liv, så mister man selv en del, netop som man tror man har så healer de sig selv fuld igen... meget provo chars.

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

• spiller ikke selv druid...men syntes fanme de er gode til PvP, feral druid owner. Og jeg selv som er shaman, spiller meget med en druid, hvor vi klare 3 vs os (2) fordi han holder mig i live i evigheder ;)

• Hvis det skal være nemt og du ikke skal bruge længere tid på at lære hvordan du skal pvp, så ville jeg nok spille rogue ... Spiller selv rogue, men det er nu ik pga pvp jeg valgte den class, men har dog erfaret at 80% af de pvp kampe jeg havner i er PoC

• Det er faktisk meget svært at sige, da Blizzard har lavet alle mulige forskellige steder for alle mulige forskellige classes.

AV= Hunters, Mages, Warlocks og Priests

AB: Rogues, Warriors, Druids, Paladins og Shamans

WSG: De samme some AB

Altså det er bare min mening, kan godt være jeg har glemt noget.

This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.