Jeg har 2 fede signature men skal kun bruge en.

Hjælp til valg af Signatur
- eXodus
- Lukket
-
-
Nr.2
-
Den første er flottest..
-
Originally posted by Meinder
Den første er flottest..nemli.
-
enig, nr 1 er flottest
-
Enig..
Men ville nok fixe baggrunden så de tern ender ens..Altså fx kanten af firkanterne er ens på alle siderne.
-
Den første er helt klart den flotteste.
-
Originally posted by Bubbi
Enig..
Men ville nok fixe baggrunden så de tern ender ens..Altså fx kanten af firkanterne er ens på alle siderne.
Ok det gør jeg lige
-
Perfekt..
Ser godt ud... -
Tak for hjæpen gutter!
-
Nu kalder du dem begge for fede, hvilket heldigvis er diskuterbart. Men den første som alle andre siger.
-
Ja - jeg synes nu ikke nogen af dem. Da det ikke har meget med en brugbar signatur at gøre. Synes der bør stå nogle specs. - da det gør en evt. debat noget nemmere.
Det er jo et tweak-forum - ikke et grafikforum.
Bare lige min mening om signaturer ! Og så burde sådan en tråd her, vel ligge i Signatur Sticky'n !Edit: Forresten - Zlinky jeg kan ikke se din signatur (og visse andres)
Prøv at sætte www ind foran tweak.dk i linket til billedet. Så ka' alle se dem. -
Af en eller anden grund, så minder de SIGs mig om Commodore/Amiga-tiden ...
... Men skal valget stå mellem de to, så er det klart den følgende som er bedst.
[Blocked Image: http://img459.imageshack.us/img459/985/thingy7th.jpg]
-
Den første, helt klart.
-
Originally posted by Torque
Den første, helt klart.Tilslutter mig helt klart
Men synes også 2eren er fed
-
Originally posted by Bentzin
Ja - jeg synes nu ikke nogen af dem. Da det ikke har meget med en brugbar signatur at gøre. Synes der bør stå nogle specs. - da det gør en evt. debat noget nemmere.
Det er jo et tweak-forum - ikke et grafikforum.
Bare lige min mening om signaturer ! Og så burde sådan en tråd her, vel ligge i Signatur Sticky'n !Edit: Forresten - Zlinky jeg kan ikke se din signatur (og visse andres)
Prøv at sætte www ind foran tweak.dk i linket til billedet. Så ka' alle se dem.Så kunne jeg ikke selv se den, så nu ligger den på extern server, så kan alle vel se den?
-
Originally posted by Zlinky
Så kunne jeg ikke selv se den, så nu ligger den på extern server, så kan alle vel se den?
Jep nu er den der.
Forresten nice one.
Det er godt nok underligt med de der attachments. Forleden dag ku' jeg sagtens se din og andre, som pludseligt var væk her i dag. Underligt !!Edit: Har lige opdaget at der sker et skift -> Jeg åbner tweak med tweak.dk - når jeg så skal ind på hovedsiden til vores fora - så åbnes denne med http://www.tweak.dk.
-
Originally posted by Bentzin
Ja - jeg synes nu ikke nogen af dem. Da det ikke har meget med en brugbar signatur at gøre.
En signatur er jo bare ens lille mærke.. Han behøver jo ikk at ha noget fancy'd stående... -
jeg syntes også helt klart etteren er fedest!
-
Originally posted by KarGa
En signatur er jo bare ens lille mærke.. Han behøver jo ikk at ha noget fancy'd stående...Yep