ehm man har altså ku checke email på sin telefon længe.. det er bare et spørgsmål om hvilken fon man har

God Mobil-Nyhed : Telmore klar med MMS og GPRS
-
-
Originally posted by Cyrus
ehm man har altså ku checke email på sin telefon længe.. det er bare et spørgsmål om hvilken fon man harJa, det har man da. Alle telefoner der understøtter data- eller GPRS og har en email-klient, kan bruges til at tjekke email med.
-
Originally posted by Cyrus
ehm man har altså ku checke email på sin telefon længe.. det er bare et spørgsmål om hvilken fon man harJa, det ved jeg sgu godt.... Men hastigheden er noget andet.
-
det fede er jo at man kan sende sms'er via GPRS også.. så de næste 3 måneder har jeg sådan set gratis telefon..
dog kommer der gebyr på 7.5kr fordi jeg ikke bruger for 50kr pr. kvartal.. men det kan vel overleves.. ;))
og så kan man jo også suge en hel masse games til sin mobil.. :DD
-
Originally posted by ninjakongen
det fede er jo at man kan sende sms'er via GPRS også.. så de næste 3 måneder har jeg sådan set gratis telefon..dog kommer der gebyr på 7.5kr fordi jeg ikke bruger for 50kr pr. kvartal.. men det kan vel overleves.. ;))
og så kan man jo også suge en hel masse games til sin mobil.. :DD
Hvilket teleselskab har fri GPRS de næste 3 måneder ?... Hvis jeg ikke husker helt galt, så slutter det i august...
-
For folk der sender 600 sms eller derover i måneden, kan Telia Express anbefales. Jeg har sendt ligegodt 4000 sms her i den første måned hvor jeg har haft abonnementet.