Skydning i mit studie HVORNÅR er i klar ?

• Ok så må vi jo se hvad vi kan få samlet sammen til. Jeg vil gerne invitere nogle follow tweakers til en bette fotosession i mit studie.

Så hvem kan og hvornår kan i ??

Studiet befinder sig i Herning jylland, jeg syntes det skal være i en weekend der er evt. mulighed for overnatning hvis vi skal tage både lørdag og søndag i brug....

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Altså hvis i gjorde det i Juleferien kunne det være jeg også kunne få tid, ud over mine eksamener!

Thomas

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

Originally posted by Axel
    Altså hvis i gjorde det i Juleferien kunne det være jeg også kunne få tid, ud over mine eksamener!

Thomas

Det er jo så lige om der er andre der har tid der ved ikke lige hvor længe du har ferie men er da værd at forsøge at passe det til :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Jeg syns sgu det er et godt initiativ. Jeg bor desværre i nordsjælland og kommer ikke sådan lige til Jylland.
    Men i må da meget gerne smide nogle billeder op i får taget når det kommer til stykket.