WoW info for Newbe

• Jeg vil gerne ha' lidt info om WoW som jeg har lidt svært ved at finde andre steder inden jeg køber spillet brugt.

1. Hvis jeg køber spillet uden nogen characters, er det så let at lave nogle selv?

2. Hvad er billigst, at købe en med, eller uden tid?

3. Hvad koster det pr. måned at spille..?

4. Og sidst men ikke mindst, Hvor svært er spillet på en skala fra 1 - 10..?

• 1. Ja, hvis man gider at sætte sig ind i det.

2. hved ikke hvad du mener, men du kan betale på 2 måder, købe gamecards eller bruge dit visa, visa er nok billigere, men det kommer vel an på hvor du køber det.

3. omkring 100kr +- hvad euro renten ligger på

Du bryder nogle regler ved at købe det brugt, ikke fordi blizzard kan gøre noget, men du tager en risiko ved at den originale sælger kan tage sin konto tilbage, det er sket før.

• Lad være med at købe det brugt!!
    Det kan fås for 300 kr. på nettet med forsendelse, og der følger en måned spilletid med, det gør der jo ikke hvis du køber det brugt!

Det Genzo siger med at han kan tage accounten tilbage er fordi kontoen står i hans navn, så han kan kontakte blizzard og påstå at du har stjålet den. Da det som nævnt er imod blizzards regler at handle med konti, kan navnet ikke ændres!

Til dit spørgsmål nr. 4 vil jeg sige 5-6. Wow er meget nemt at gå til i forhold til andre MMORPGs, og blizzard gør meget for at hjælpe nye spillere igang, både mht. spillets opbygning og hjemmeside, manual osv., så lad dig ikke skræmme!

• Angående sværhed..

Så vil jeg sige, at hvis du er dårlig til engelsk, så ligger det på en 8-9 stykker..

Men hvis du er okay til engelsk, så er det meget nemt at gå til.. 3-4

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by season88
    godt nok, så ligger det nok på 2- 3 for mig.. hehe

MEn nogen som har spillet som jeg kan købe så?

gå du ud og køb spillet imorgen, du vil jo ikke fatte en skid af spillet, hvis du køber det af en anden, og der så allerede er en lvl 60.

Det er jo ideen med at skulle lvl op, så man lærer sin character at kende

• Ja, men det er derfor at jeg ikke vil købe en med en lvl 60 eller nogen som helst charecters. Har også en anonnonce under køb & salg hvor der står det helst skal være uden ;)

• køb spillet fra en butik... eller fra nettet men andrig brugt... folk fusker sygt med det.. har en m8 der købte sit af en af hans "net" venner.. han blev fusket og mistede ca. 500,- på det..

• jeg vil også sige at du skal købe spillet i butikken. eller over nettet. Det er helt klart det sikreste.

¤ AMD Athlon64 3200+
    ¤ Asus A8N-SLI
    ¤ Asus GF 6800
    ¤ 1024 Kingston Dual Channel
    ¤ Zalman køler
    ¤ 1 * 80GB HD

¤ Wow Char: Mindzero & Mindlink
    ¤ Prime - Tah epix guild
    ¤ Ligthning's Blade

¤ kkkk farm mijnarels ^^ kthxbye

• Hvorfor lytter du ikke bare til de råd du får?

Det er 100% der råder dig til ikke at købe brugt, og jeg gør det samme, du vil føle dig ret dum når du for at spare 100,- mister din konto.

300,- er jo ikke ligefrem en formue, + at du som nævnt får 1 mnd med gratis, og så er der jo den lille detalje med at det slet ikke er lovligt at købe en konto brugt.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr