XP og drops i raids

• Hvis man er på Raid i et svært instance (hvilket jeg ikke har været endnu), hvordan fungerer XP og drops så. :rolleyes:. Får man mindre XP jo flere man er i raidet og går det der bliver dropped på omgang i raidet. Så hvis man er 15 mans raid og får et loot, skal man så vente 14 omgange før man kan få et drop igen? :roller: Eller hvordan fungerer det?

Originally posted by Adi
    Hvis man er på Raid i et svært instance (hvilket jeg ikke har været endnu), hvordan fungerer XP og drops så. :rolleyes:. Får man mindre XP jo flere man er i raidet og går det der bliver dropped på omgang i raidet. Så hvis man er 15 mans raid og får et loot, skal man så vente 14 omgange før man kan få et drop igen? :roller: Eller hvordan fungerer det?

Ja.. det fungerer på helt samme måde som var det 5 man :) dog kan de fleste quests ikke løses i raid

• der kan være mange forskellige rules for loots i raids kommer an på hvilke instance steder som MC eller BWL og den slags så bruger man for det meste loot point metoden hvis man altså spiller som guild så ka man gi de forskellige members points efter for vor gode eller hvor mange gange man har været med til at assiste i raids ;) det gjorde vi ihvertfal i min gamle guild..efter min mening er det en lorte løsning men på andre måder ikke det kommer an på så meget :)