nu er jeg gået igang med at blive exaltet med orgrimmar, og er der nogen som kender et sted hvor de er det mindste lvl som dropper runecloth
runecloth
-
-
Tyr's Hand... Der dropper temmelig meget runecloth.. hvis du er heldig kan du finde 3-4 stacks på en time.. Og så har du også tjent en del guld der, som du jo snildt kan bruge på Runecloth.. Det er min taktik, den har bragt mig 4k fra revered på 3-4 uger.. og jeg grinder ikke Tyr's Hand 24/7..
Mvh. Sandman
-
Azhara 4tw, det er nok det bedste sted at grinde runecloth/Felcloth.
-
Oprindeligt indlæg af Malk
Azhara 4tw, det er nok det bedste sted at grinde runecloth/Felcloth.Hvilke mobs er det? Kunne godt tænke mig at prøve den mulighed også
-
Oprindeligt indlæg af -Sandman-
Hvilke mobs er det? Kunne godt tænke mig at prøve den mulighed også
legashi demon's er dem der smidder felcloth der, de smider bare ikke så meget runecloth så er det bedre at gå til Tyr's som der blev sagt før
-
Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
legashi demon's er dem der smidder felcloth der, de smider bare ikke så meget runecloth så er det bedre at gå til Tyr's som der blev sagt før
Bloodelfs i AzsharaHar desværre ik lige coords, men de ligger i mellem nogle af alle de Legashi demon outposts. Der er to forskellige slags, begge casterclasses, nul armor og generelt super nemme for melee
-
hvad hedder de helt præcist
-
Oprindeligt indlæg af Resmen
hvad hedder de helt præcistslå Legashi op på thottbot
-
i "deadwind pass" er der i bunden nogen huse med spøgelser i.. i et af husene er der en trappe ned hvor der kommer endnu flere ghosts.. nak dem.. farm dem.. gør hvad du vil med dem.. de dropper ca. 2-3 runecloth pr. kill
(ps. de er ca. lvl 60)
-
nvm
-
hvad er det for et instance der er der??
-
Eller orcs ved Blackrock Stronghold
-
Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
Da jeg grindede der smed de runecloth næsten hver gang?
-
Det nye silithus, alle de der Twilight mobs, de dropper 1-2 Runecloth hver gang du nakker dem, som rogue kan jeg nakke dem uden at holde pauser, fordi de dør rigtig nemt. Det er lvl 59-60 non-elite. + der dropper twilight sættet så du kan få reputation med Cenarion Hold.
-
kunne godt tænke mig at vide hvor meget rep du får for at aflevere dem der hvor man nu aflevere dem (hvor er det i IF med dwarfs?) måske er det hurtiger end hides og suplies og rams i AV