WOW Expansion?

Originally posted by CarStone
    Tror stadig ikk på nyt level kap... Hva så i Molten Core fx? en lvl 70 har det klart lettere VS alle de mobs dernede. for ikk at sige BWL. Tror næppe de ændre level cap overhoved.

En løsning kunne jo være at gøre så lvl på mobs i instances er "flydende", de har gjort det i EQ2 med succes, så hvorfor ikke i WoW?

Med flydende mener jeg at lvl på mobs afhænger af din lvl, så det bliver sværere jo højere lvl du er.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Originally posted by Malk

En løsning kunne jo være at gøre så lvl på mobs i instances er "flydende", de har gjort det i EQ2 med succes, så hvorfor ikke i WoW?

Med flydende mener jeg at lvl på mobs afhænger af din lvl, så det bliver sværere jo højere lvl du er.

Jep, men stå det i notes? :p

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Originally posted by Malk

Det er jo ligesom MC er for nemt for dem der har klaret BWL...

Hvis de sætter lvl kap på feks lvl 80... Så laver de nok nogen lvl 80 instances... tror i ikke? Så er MC bare en mindre raid instance...