Ect Photoshop help

• Det er ingen hemmelighed at jeg ikke er en haj til photoshop så derfor vil jeg høre om der er en der gider lave et banner for mig.. Jeg skriver Via. PM Hvad der skal stå når en har meldt sig til opgaven.. Det behøves selvfølgelig ikke ske i photoshop hvis du er freak til et andet program..

Alt lort holdes uden for denne tråd TAK! :)

• Tag og skriv det herinde istedet for så for du nogle forskellige bud du kan kigge på.

Alt efter hvad det er så kan det da godt være jeg er frisk på at kigge lidt på det.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Du må meget gerne smide noget med størrelse på og gerne noget om hvilke farver der skal indgå.

Jeg vil da også godt lige høre hvad det skal bruges til for syntes da ikke jeg vil side og lave dine lektier hvis det er :)

• Nej nej det er free style vi skaæ lave en hjemmeside.

og vi må godt få hjælp osv.. :D

Hjemmesideen er ikke så langt endnu Men en hvis baggrund er okay! :D

Kom frisk logo banner alt er velkommen..

• Prøv at hvis hvad du har lavet så man kan danne sig et indtryk af hvordan det skal være er jo meget forskelligt hvordan det skal være alt efter stilen.

• Værsgo. Jeg har tegnet en utrolig livstro ko til dig som du godt må smide tekst oven på. Jeg var ude på marken og kigge på nogle af vores egne køer imens jeg tegnede. Jeg håber du kan bruge det for jeg har siddet og frosset på marken siden kl 7 imorges for at få en så detaljeret og livstro ko ud af det.

Men hvis du begynder at tjene penge på det vil jeg gerne have 25 øre hver gang mit billede bliver downloaded. Det er nemlig ikke gratis at have en flok køer til at gå rundt ude på marken.

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Værsgo. Jeg har tegnet en utrolig livstro ko til dig som du godt må smide tekst oven på. Jeg var ude på marken og kigge på nogle af vores egne køer imens jeg tegnede. Jeg håber du kan bruge det for jeg har siddet og frosset på marken siden kl 7 imorges for at få en så detaljeret og livstro ko ud af det.

Men hvis du begynder at tjene penge på det vil jeg gerne have 25 øre hver gang mit billede bliver downloaded. Det er nemlig ikke gratis at have en flok køer til at gå rundt ude på marken.

Jeg er virkelig imponeret. Du må nok hellere tilføje et vandmærke, bare for at fremhæve at du har ophavsretten til billedet, for med så mesterligt et værk skulle det ikke undre mig at det allerede er blevet kopieret og misbrugt af vantro en 20 nu.

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Tak.
    Utaknemlige ....

*ROFL*

Bare rolig, jeg kan godt lide din ko :D

Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)