Ja som overskriften siger: "Hvad syntes i om dette jeg har lavet i Photoshop ??"
Jeg er noob så vær ikke for hårde
EDIT: Det skal forestille en solnedgang..
Ja som overskriften siger: "Hvad syntes i om dette jeg har lavet i Photoshop ??"
Jeg er noob så vær ikke for hårde
EDIT: Det skal forestille en solnedgang..
Som du selv siger - du er noob
"difference clouds"
"Hue/saturation"
"Lens Flare"
ikke noget specielt
QuoteOprindeligt indlæg af Happy^
"difference clouds"
"Hue/saturation"
"Lens Flare"
ikke noget specielt
*ROFL*
Det eneste forkerte er Hue/Saturation..
"difference clouds"
"Hue/saturation"
"Lens Flare"
ikke noget specielt
vil gi dig fuld ret ..
ikke noget særligt..
men det er jo en start
Hvor i verden ser solnedgange sådan ud?
Men ja, jeg kan også lege med filtre i PS ..
QuoteOprindeligt indlæg af Aagaard1000
*ROFL*
Det eneste forkerte er Hue/Saturation..
Så må det være "color overlay" i stedet?
"difference clouds"
"Hue/saturation"
"Lens Flare"
ikke noget specielt
Også min første tanke
hue/sat kan vel godt undværes, hvis han havde valgt gul i stedet for hvid inden han lavede clouds...?
Hm, når din solnedgang ser sådan her ud ... Så løb ...
[Blocked Image: http://img118.imageshack.us/img118/631/solnedgang1wm.jpg]
Syntes lige jeg måtte give mit bud på en syret "solnedgang" ...
QuoteOprindeligt indlæg af Zlinky
Også min første tanke
hue/sat kan vel godt undværes, hvis han havde valgt gul i stedet for hvid inden han lavede clouds...?
Ja det tror jeg faktisk du har ret i, det sorte ser normalt sort ud - så du har sandsynligvis ret
Har også lige leget lidt PS 6.0 - efter en tur i det go'e vejr i går.
"Huskunst på Vestegnen" kalder jeg det.
Og her i de originale farver ! ->
der er jo bare flyttet rundt på 2 ting og så smidt negativ på?
QuoteOprindeligt indlæg af Wraper
der er jo bare flyttet rundt på 2 ting og så smidt negativ på?
Og ......... ??? Nu er det så ikke lige sådan, det er lavet - men det har du helt klart forstand på. Not !!
Jøsses - ku' du ik' bare droppe dine altid nedladende kommentarer. Det er jo ik' første gang du glimrer med dette !!
Fatter ikke hvad du vil med den form for negativ kommunikation ?
QuoteOprindeligt indlæg af Bentzin
Og ......... ???
Jøsses - ku' du ik' bare droppe dine altid nedladende kommentarer. Det er jo ik' første gang du glimrer med dette !!![]()
Fatter ikke hvad du vil med den form for negativ kommunikation ?
Du sku vidst nødig snakke gamle! Du er nu ikke meget bedre selv! Jeg sys netop ikk det er kunst, ergo siger jeg det! Hvis du sys mine motiver ikk er flotte siger du det da også ved jeg. Så ti dog stille mand!
Du sku vidst nødig snakke gamle! Du er nu ikke meget bedre selv! Jeg sys netop ikk det er kunst, ergo siger jeg det! Hvis du sys mine motiver ikk er flotte siger du det da også ved jeg. Så ti dog stille mand!
Forskellen er at jeg er stoppet med at kommentere dine billeder i modsætning til dig - Karl Smart !!
Stopper her - omsonst at debattere på det plan her !
Hvis det er så nødvendigt at diskutere så gør det lige over pm tak.. Kan ikke forstå at man kan komme op og skændes over så små ting..
Til Wraper: Hvis du ikke kan lide det han har lavet så lad da være med at skrive det..
Så kom med noget kritik han kan bruge til noget i stedet for bare at sige at du ikke kan lide det..
QuoteOprindeligt indlæg af Aagaard1000
Hvis det er så nødvendigt at diskutere så gør det lige over pm tak.. Kan ikke forstå at man kan komme op og skændes over så små ting..
Til Wraper: Hvis du ikke kan lide det han har lavet så lad da være med at skrive det..
Så kom med noget kritik han kan bruge til noget i stedet for bare at sige at du ikke kan lide det..
aagaard bland dig udenom! hvis han ikk ka li mine billeder skriver han det satme! så bland dig udenom!
aagaard bland dig udenom! hvis han ikk ka li mine billeder skriver han det satme! så bland dig udenom!
Slap lige lidt af !!
Aagaard1000 har faktisk fat i det rigtige - der er ingen der gider se på at i to skændes, det bedes i gøre over pm hvis i endelig VIL skændes.
Dette gælder jer begge - Wraper og Bentzin!
Hold da k*** en børnehave..Det er lige præcis sådan noget der ødelægger dette forum..
hva hvor lang snor skal folk have herinde? Synes fandme snart der er et par stykker, der trænger til nogle måneders orlov! Det er jo ved at være i hver anden tråd vi skal se de samme mennesker råbe ad hinanden.