QuoteOprindeligt indlæg af Wraper
giv mig dit kamera med linser! NU!
Samme tænker jeg..
Hvilket kamera bruger du ??
giv mig dit kamera med linser! NU!
Samme tænker jeg..
QuoteOprindeligt indlæg af Aagaard1000
Samme tænker jeg..
Poster lige hans "nydelige" seddel".
[Blocked Image: http://www.photomarathon.com/submits/190_theis@theis.dk/pic7_3.jpg]
QuoteOprindeligt indlæg af rasmusvn
Poster lige hans "nydelige" seddel".
[Blocked Image: http://www.photomarathon.com/submits/190_theis@theis.dk/pic7_3.jpg]
Gid det grej var mit
Hehe 7mb det kan vist ikke gøre det hvis det er en raw fil så snakker vi 10-12 mb.
Men hvilken opløsning skal du bruge den i så skal jeg lave den i det. Kan lave op til væsentlig mere end du skal bruge og er tunge filer som så gider ikke til at ligge mere op end der er behov for.
Det er mit grej og i for det ikke
Håber snart at få mig en 10-22 eller 12-24 skal have mig sådan en UW ved bare ikke lige hvilken endnu
Ved det ikke helt, men stort nok til det kan klare A3 i 300 dpi - tja det vil vel sige:
29 centimeters = 11.4173228 inches
11,5 times 300 = 3 450 pixels på den lange led
mange tak
Hey WHAT, har du mulighed for at lave et wallpaper med det billede af leguanen? Altså i 1280x1024?
Sure det kommer lige op senere.
Det er nu en Skægagame og ikke en leguan men det ene med det andet
QuoteOprindeligt indlæg af _WHAT_
Sure det kommer lige op senere.
Det er nu en Skægagame og ikke en leguan men det ene med det andet
Lyder dejligt!
Ja det er da rimelig "skægt".. Hehe..
Flotte og skarpe billeder GJ
Virklig flotte billeder, de skal vist i gemmeren. kepp up the good work
føj det billede er imponerende mester!
Fuldstændig enig
Alle er mega flotte - men det er lige en tand bedre... Lidt synd at den ene vinge bliver sløret
sådan nogle flotte billeder SKAL være i fuld opløsning bare giv den fuld knald på, så syntes jeg gerne de skulde være på højeste kvalitet og størelse..
De er sq utrolig flotte og meget skarpe.. GUF GUF GUF
Er det muligt at få det billede med giraffen med kæppen i øret i 1024 x 768 ??
Det er et høj format billede så kan være der kommer til at mangle lidt i bunden til den opløsning men kigger lige på det når jeg kommer hjem fra arbejde.
hehe What du har for mange penge... jeg har lige fået mig min Canon 580 EX flash, den er sweet!
QuoteOprindeligt indlæg af Axel
hehe What du har for mange penge... jeg har lige fået mig min Canon 580 EX flash, den er sweet!
Ja det er sgu en nice flash sker også jeg bruger min men hvis jeg kan undgå det så gør jeg det typisk.
Var lige nede i studiet og lege i går se det er noget ved 5 studio flash med diverse softboxes og en motherfucker af en blæser
Hvis nogen af jer foto nørder har lyst kan det være vi skal finde en dag og skyde i det....
jeg er klar!