hej..... jeg spiller wow men.... jeg mangler et fedt navn plzz hælp mig.... og ik spam !!!! tak
-
-
Howitzer
-
nej et lillet og sejt nave til wow....... plzzz
-
Oprindeligt indlæg af wow freak
nej et lille og sejt navn til wow....... plzzz -
hva med:
Adolf
Grethe
Hans
Per
Lars
John
eller min favorit.. zigiro -
Oprindeligt indlæg af origin
hva med:Adolf
Grethe
Hans
Per
Lars
John
eller min favorit.. zigiroEdit: Jeg ville selv gå med John, Djån eller Dion hvis figuren er kvindelig tror jeg. Zigiro er ikke lige min stil. Z'er er så yt
-
jaaah,,,,, det ved jeg ik................. måske
-
Oprindeligt indlæg af SlackeR
Edit: Jeg ville selv gå med John, Djån eller Dion hvis figuren er kvindelig tror jeg. Zigiro er ikke lige min stil. Z'er er så yt
zigiro er efter berygtet her på tweakwow_freak.. evt prøv at tag et normalt navn, eller et middelalder navn, der passer til din race f.eks i stedet for alle de 1337_PkEr_RoXx0R .. det er så dybt latterligt imo
-
Oprindeligt indlæg af origin
zigiro er efter berygtet her på tweakwow_freak.. evt prøv at tag et normalt navn, eller et middelalder navn, der passer til din race f.eks i stedet for alle de 1337_PkEr_RoXx0R .. det er så dybt latterligt imo
Jahh det er jeg klar over. Det er da også et fedt nok navn.. Hvis man er til den slags, altså
-
Oprindeligt indlæg af SlackeR
Jahh det er jeg klar over. Det er da også et fedt nok navn.. Hvis man er til den slags, altså
det er jo lige præcis det -
Ja, og så er dette thread jo også posted det helt forkerte sted.
Så kom den!
-
Ja - fatter ikke hvordan det kan være så svært at poste de rigtige steder.
-
Hvis jeg skal have et nyt navn plejer jeg som regel at gå ind på thottbot og finde et navn
,, Selvom man ikke selv har fundet på det er det vel fint nok.
-
hvad med at kalde dig selv for:
creative
-
Må lige dele jer vores (mig og 2 venners) navne med jer.
- WeCame
- WeSaw
- WeKilled
..
I øjeblikket owner vi på Haumarush . Night Elf alle sammen .
-
Oliker
Beetzel
Bibbo
Claps
G4E < Geek 4 ever ;D
Zippy
Radik
Opius
Opram .
Oppus.
Shrad
Squiss
SquiezzelKan ikke komme på fler hehe
-
Man må godt nok ikke have meget fantasi hvis man ikke engang kan finde på et ordentligt navn.
Men det er vel det samme som diverse tråd navne på wow-tweak
-
Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
Man må godt nok ikke have meget fantasi hvis man ikke engang kan finde på et ordentligt navn.Men det er vel det samme som diverse tråd navne på wow-tweak
jaja men nu sprugte han jo om hjælp
-
Spheliar?
Sheyd?
Rødgrød?
kan du ikke selv finde på et navn, oh fantasiløse skabning? -
prøv en name generator fra http://www.kaldorei.com det er desværre en tysk side men hvis kreativiteten strammer så ka' man finde en masse gode og knapt så gode navne
PS. jeg har fødselsdag idag !! :hb: men ik imorgen?