Hej..
er der nogen der spiller D&D her inde??
kunne i så ikke sende mig billeder af jeres character sheets??
hilsen Nikolaj

D&d
-
-
Oprindeligt indlæg af Asus3
Hej..
er der nogen der spiller D&D her inde??
kunne i så ikke sende mig billeder af jeres character sheets??
hilsen NikolajYes, vi spiller en del forgotten realms. Lidt specielt ønske dog?
Kan godt prøve at kigge på det næste gang vi spiller... hvorfor er det lige du er interesseret i det da?
-
fordi jeg selv spiller en del og skal bruge dem.....
Det er D&D papir blyant stasset jo. -
Oprindeligt indlæg af Asus3
fordi jeg selv spiller en del og skal bruge dem.....
Det er D&D papir blyant stasset jo.skal bruge dem?
Hvis du skal bruge et rent char skema burde du tage den fra wizards hjemmeside
havde den tilfældigvis som link da jeg selv skulle sende den til en ven forleden.
-
spillede engang lidt for sjovt for nogle år siden. Dog blev det aldrig rigtig seriøst men det var da meget morsomt.
Havde et computer program der styrede alt det der (havde også alle de terninger man havde behov for der) men kan godt nok ikke lige huske hvad det hed. -
jeg har prøvet det 1 gang før..
ikke det helt store, men også fordi jeg spillede med nogle usæriøse folk...men jeg skal da prøve D&D online..
har i set det??
-
Oprindeligt indlæg af Firedog
jeg har prøvet det 1 gang før..
ikke det helt store, men også fordi jeg spillede med nogle usæriøse folk...men jeg skal da prøve D&D online..
har i set det??
Jeg har fulgt en del med omkring det, og det virker ret lovende. I det hele taget det at det er et MMORPG der foregår i D&D universet er snart nok til at jeg bare MÅ prøve det. Har selv spillet noget D&D og AD&D med papir/blyant etc., det var rimelig hygge
-
Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
spillede engang lidt for sjovt for nogle år siden. Dog blev det aldrig rigtig seriøst men det var da meget morsomt.
Havde et computer program der styrede alt det der (havde også alle de terninger man havde behov for der) men kan godt nok ikke lige huske hvad det hed.jeg har spillede en del i ca 10 år efterhånden.. er god skæg, men man skal være til den slags ting før det er underholdende.
-
Ellers er der jo Neverwinter Nights, hvor man også kan være DM og alle terninger og stats, bliver automatisk udregnet.
Spiller selv Neverwinter Nights, dog ikke multiplayer endnu (vil lige gennemføre singleplayer delen først).
-
hmm, det er godt nok ved at være mange år siden jeg spillet D&D, men tilbage i folkeskolen blev der godt nok brugt meget tid på AD&D (2. ed.), og så er Baldurs Gate 1&2 blevet tævet igennem mange gange... (har stadig ikke fået gennemført NWN... det er jo kæmpe stort når man tager begge udvidelser med
)
..glæder mig som et lille barn til D&D-online... -
goodie.. så kan vi jo prøve at lave en tweak.dk form for guild måske??