Sword.. Hvilke skal jeg benytte ?

• Hjælp til valg af swords..

Rogue lvl 60..

Hvilke af disse 3 swords, skal jeg benytte mig af sammen ?

Hanzo Sword:

One-Hand Sword
    38 - 71 Damage Speed 1.50
    (36.3 damage per second)
    Durability 90 / 90
    Requires Level 50
    Chance on hit: Wounds the target for 75 damage.

Hameya's Slayer:

One-Hand Sword
    57 - 86 Damage Speed 2.00
    (35.8 damage per second)
    Durability 75 / 75
    Chance on hit: Wounds the target causing them to bleed for 80 damage over 30 sec.

Assassination Blade:

One-Hand Sword
    71 - 132 Damage Speed 2.70
    (37.6 damage per second)
    +3 Strength
    Durability 90 / 90
    Requires Level 52
    Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.

Og nogle forslag til hvilke enchants man skal benytte sig af på swords ?

Håber i kan hjælpe mig.

CPU: Q9450 2.66ghz OC. 3.3ghz - NorthQ Tiger Water Cooling - GFX: Zotac GTX295 - Ram: 8gb A-data, DDR800 - Bundkort: Asus P5Q Deluxe- HDD: WD Velocity 10k RPM - PSU: CoolerMaster Silent Pro M700 -Logitech Z-5500 / Z-10 Speakers.

• Har du/i andre.. ellers nogle forslag til nogle gode våben til Rogue's ?

CPU: Q9450 2.66ghz OC. 3.3ghz - NorthQ Tiger Water Cooling - GFX: Zotac GTX295 - Ram: 8gb A-data, DDR800 - Bundkort: Asus P5Q Deluxe- HDD: WD Velocity 10k RPM - PSU: CoolerMaster Silent Pro M700 -Logitech Z-5500 / Z-10 Speakers.

• Ahhh Kan jeg ikke bare komme med i jeres clan :D Er på samme server, har snakke med smølfine men hun siger de mangler casters :\ snøft.

Oprindeligt indlæg af trixzion
    Ahhh Kan jeg ikke bare komme med i jeres clan :D Er på samme server, har snakke med smølfine men hun siger de mangler casters :\ snøft.

Ja rouges er det vi mangler mindst lige pt. Og sådan bliver det nok også fremover.. Desværre

• slow i main, fast i offhand. :)

så ass-blade ville være tiptop.

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Oprindeligt indlæg af Mokkebror
    Jeg vil jo sige du burde skifte til maces - en med høj max skade i main hand, så siger dine SS slask :-)

Udover det er også meget skægt med mace spec (synes jeg) specielt i pvp selvfølgelig.

og ved at bruge mace, mister du muligheden for at ambush/backstab :ohmy:

• Det gør jeg allerede i forvejen !! Sword !! ikke dagger jo !.

Well sword syntes jeg best om, da en pvp bedere med dem, meget trals hele tiden skulle stealth, backstab osv. :\

Oprindeligt indlæg af trixzion
    Det gør jeg allerede i forvejen !! Sword !! ikke dagger jo !.

Well sword syntes jeg best om, da en pvp bedere med dem, meget trals hele tiden skulle stealth, backstab osv. :\

stealth og ambush/backstab er 100% rogue ... Sword rogues er bare gimpede fury DW warriors :>