Internet browser på windows 3.11 ?

  • hvad for en browser skal jeg bruge til 3.11 ? og er der nogle der er gratise ? og det skal helst være en der ikke kræver en længre manual Thx !


    Windows 3.11 er leet :dance:

    Stander PC -> Amd Arthon XP 2000+ - TYAN Radeon 9700 Pro med ny VF700-Cu Køler - 768 DDR RAM - Ubuntu Gnu\Linux
    Bærbar 1 -> Acer Aspire 5220 - 3 GB DDR2 Ram - Amd Mobil Sempron 2,0 GHz - Nvidia 7000M - Ubuntu Gnu\Linux
    Bærbar 2 -> Toshiba Satellite 4090XCDT - 64 SDRam - Celeron 400 mHz - Windows 98

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasmusvn


    Det har vi admins til :))


    jeg måtte selv gøre det


    Har sendt en report til en mod/admin, for et stykke tid siden men åbenbart ikke reageret :roller:

  • hvad mener du ?

    Stander PC -> Amd Arthon XP 2000+ - TYAN Radeon 9700 Pro med ny VF700-Cu Køler - 768 DDR RAM - Ubuntu Gnu\Linux
    Bærbar 1 -> Acer Aspire 5220 - 3 GB DDR2 Ram - Amd Mobil Sempron 2,0 GHz - Nvidia 7000M - Ubuntu Gnu\Linux
    Bærbar 2 -> Toshiba Satellite 4090XCDT - 64 SDRam - Celeron 400 mHz - Windows 98

  • nej det mener jeg ikk men der er vist noget om at man kan hente det på Microoft hp men har ikke kunne finde det sted i nu, jeg mener at have læst at man kan bruge explorer vesion 3 men jeg skal lig have den gamle maskine op og køre med adsl på 3.11 føst så kan vi komme til exploere men jeg kan da godt lade dig vide hvis jeg får det til at du.

    Stander PC -> Amd Arthon XP 2000+ - TYAN Radeon 9700 Pro med ny VF700-Cu Køler - 768 DDR RAM - Ubuntu Gnu\Linux
    Bærbar 1 -> Acer Aspire 5220 - 3 GB DDR2 Ram - Amd Mobil Sempron 2,0 GHz - Nvidia 7000M - Ubuntu Gnu\Linux
    Bærbar 2 -> Toshiba Satellite 4090XCDT - 64 SDRam - Celeron 400 mHz - Windows 98

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Ku jo være han ka li boot tiden..


    ja men det er sq da ubrugligt!? eller hva? fortæl hvad man kan med det? og hvad i vil bruge det til

  • det kunne være sjovt det er da lige så ubruligt som de mennesker der har fået en commodore 64 til at køre adsl og har lavet den til en server der for tæller alle andre hvorn man får den på nettet.

    Stander PC -> Amd Arthon XP 2000+ - TYAN Radeon 9700 Pro med ny VF700-Cu Køler - 768 DDR RAM - Ubuntu Gnu\Linux
    Bærbar 1 -> Acer Aspire 5220 - 3 GB DDR2 Ram - Amd Mobil Sempron 2,0 GHz - Nvidia 7000M - Ubuntu Gnu\Linux
    Bærbar 2 -> Toshiba Satellite 4090XCDT - 64 SDRam - Celeron 400 mHz - Windows 98

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MerfPJ
    det kunne være sjovt det er da lige så ubruligt som de mennesker der har fået en commodore 64 til at køre adsl og har lavet den til en server der for tæller alle andre hvorn man får den på nettet.


    hmm.. okay :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    Windows 3.11 er et 16bit. operativ system og alt efter lige op til Windows XP 64bit. er 32bit. så der bliver ikke lavet 16bit programmer mere og de stoppede med at lave dem i 95 da windows 95 kom og et 32bit program kan ikke køre på et 16bit operativ system, så derfor kan du nok ikke finde en browser som vil køre under windows 3.11


    Nu havde man altså også browsere, længe før Windows 95 kom på markedet.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    ok, så må jeg jo æde mine ord igen :)
    følger der ikke en version af Internet Explorer med til windows 3.11 ?


    Nej, og heller ikke til den første Windows 95.


    Det var en af Bill Gates' få fejlforudsigelser af markedet. Han regnede med, at han kunne udkonkurrere Internettet med MSN (dengang kørte MSN naturligvis ikke på Internettet som i dag). Da det ikke holdt stik, måtte man for at udkonkurrere Netscape i huj og hast se at få en browser på markedet, som så kunne downloades gratis til Win 3.11 og Win 95. Så vidt jeg husker, blev den inkluderet i Win 95 OSR2.


    Det lykkedes som bekendt at udkonkurrere Netscape. Den er dog ved at rejse sig fra de døde i form af Mozilla og især Mozilla Firefox.

  • hmm... lyder spendene

    Stander PC -> Amd Arthon XP 2000+ - TYAN Radeon 9700 Pro med ny VF700-Cu Køler - 768 DDR RAM - Ubuntu Gnu\Linux
    Bærbar 1 -> Acer Aspire 5220 - 3 GB DDR2 Ram - Amd Mobil Sempron 2,0 GHz - Nvidia 7000M - Ubuntu Gnu\Linux
    Bærbar 2 -> Toshiba Satellite 4090XCDT - 64 SDRam - Celeron 400 mHz - Windows 98


  • jeg er helt enig med hvad du siger, jeg mente dog at det nok ville være meget svært at finde en 16bit browser, da det er så lang tid siden at man stoppede med det, men jeg fandt jo selv en side med dem, så det var ikke så svært og så lige en lille ting Netscape gik aldrig ned, den blev erklæret død mange gange men eksistere stadig lige nu med version 8.

  • Dam jeg kan ikke få det op bruger denner guid på nettet http://support.wcc.net/adsl/win31.html
    men jeg kan ikke få ICP\IP fram i Protocol vinduet det ireter mig meget men der skal lykke på en eller anden måde



    aaaaaa........ :(

    Stander PC -> Amd Arthon XP 2000+ - TYAN Radeon 9700 Pro med ny VF700-Cu Køler - 768 DDR RAM - Ubuntu Gnu\Linux
    Bærbar 1 -> Acer Aspire 5220 - 3 GB DDR2 Ram - Amd Mobil Sempron 2,0 GHz - Nvidia 7000M - Ubuntu Gnu\Linux
    Bærbar 2 -> Toshiba Satellite 4090XCDT - 64 SDRam - Celeron 400 mHz - Windows 98