Day of Defeat: Source

  • Hmm, hvor skod! Spillet blev "releashed" her kl 00.01 og den dekrypterede min pre-load. Nu er den færdig, men den oplyser mig om at den venter på at betalingen bliver accepteret! FFS da! Har I samme problem?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Søndergård
    Hmm, hvor skod! Spillet blev "releashed" her kl 00.01 og den dekrypterede min pre-load. Nu er den færdig, men den oplyser mig om at den venter på at betalingen bliver accepteret! FFS da! Har I samme problem?


    Skulle ikke lige kunne kommentere dit problem, men jeg var ud ved en kammerat for at re-installere windows, han købte Silver pakken, og da stod der at betalingsserverne var belastede, og at spillene ville være tilgængelige, samt at han ville blive informeret om når betalingen var gået igennem.


    Jeg kom først hjem omkring kl. 01:00, så jeg har nu spillet i et par timer. Man skal lige vænne sig til de nye classes, og deres noget anderledes våben. Grafikken er god, og ser rigtig lækker ud når man skruer godt op for eye-candy'en, især HDR. Banerne er de samme, med små modifikationer, men naturligvis med nye textures, men grundlæggende de samme. Dog er der hvad jeg håber er en åndsvag bug, det vindende hold får nemlig "lov" til at "myrde" alle dem fra det andre hold de kan finde når de vinder runden, det betyder at det tabende hold ikke kan forsvare sig, deres våben låser simpelthen, lagde dog ikke mærke til om der rendte point ind på kontoen ved det, for ellers kan det jo være ligemeget.


    Men jeg glæder mig klart til at spille noget mere, trænger bare til lidt søvn :D

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Ja, jeg synes også spillet er ganske udemærket - dog er der en del småfajl. Jeg fik mit betalingsbeløb løst efter 5 min, men jeg skulle jo lige brokke mig :)


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Mit duer ikke?


    Den skriver: the game is currently unavailable, please try again at another time?


    Hvad betyder det?


    Der er vist flere der har det problem, de fleste løser det ved at genstarte Steam og prøve igen.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m