Windows Vista beta ?

• Hey

Jeg har via firmaet fået en Vista licens til at installere.

Men når jeg installere den siger den pludselig at den ikke kan kopiere filen til drevet ?

Den kommer bare med den fejl og så kan jeg ikke gøre mere.

Vi brugte samme medie til at teste det på en bærbar tidligere på ugen og der virkede det fnt.

er det mig eller burde det være mediet den var gal med ?

eller er der måske andre der har den beta 1 som også har oplevet denne fejl ?

Oprindeligt indlæg af KarGa
    Er det ikk noget med at Vista ska køre på et bestemt filsystem..? Syns jeg ka huske noget med at din hdd sku være sat op på en speciel måde..

Ellers prøv at skriv til Microsoft Support Center..

Fik en ny version fra firmaet, og nu ser det ud til at det kører - den er ihvertfald 50 % igennem ;)

Bliver spændende om man allerede nu kunne bruge det lidt som erstatning for XP

• En ting er at man kører med beta version af sin browser f.eks... en anden ting er at man kører med en modded BIOS... en tredje ting er at man kører med en beta af Windows. DET er da helt vanvittigt. :D

Oprindeligt indlæg af Alaza
    En ting er at man kører med beta version af sin browser f.eks... en anden ting er at man kører med en modded BIOS... en tredje ting er at man kører med en beta af Windows. DET er da helt vanvittigt. :D

he he ja, men da jeg alligevel lige havde geninstalleret windows og fik tilbudt denne, var det svært at sie nej ;)

Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    ydelsen er faktisk bedre end på en normal Xp Pro... men husk dog en ting... 64 bit versionen er ikke glad for NForce 4 desværre :S:S ingen lyd :D

har fået begge versioner til test, men med mit setup starter vi med 32 bit .

Så har man måske en undskyldning for at handle noget AMD på et tidspunkt :))

Oprindeligt indlæg af KarGa
    Er det ikk noget med at Vista ska køre på et bestemt filsystem..? Syns jeg ka huske noget med at din hdd sku være sat op på en speciel måde..

Ellers prøv at skriv til Microsoft Support Center..

NTFS ... WinFS er ikke en del af Vista. Kommer måske senere som en "tilføjelse", meen ...

btw ... Fedeste Vista-Quote ..

" Without WinFS, it is basically just a more prettier Mac looking version of Windows XP." ... :))

Oprindeligt indlæg af Aerial
    har fået begge versioner til test, men med mit setup starter vi med 32 bit .

Så har man måske en undskyldning for at handle noget AMD på et tidspunkt :))

FYI ... Intel har nu også lavet 64 bit CPU´er ...

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    FYI ... Intel har nu også lavet 64 bit CPU´er ...

i know :)

fik det installeret igår, men fik ikke det sidste på plads.

Den fik vist ikke helt fat i chipsetdriverne.
    Må prøve senere og se om jeg kan være heldig med at få deres xp-drivere til at køre på vista.

Har endnu ikke kunne finde nogle vista driver til mit mb :(