• Quote

    Oprindeligt indlæg af Butcher_hik
    Well jeg har fået en bøde for at lyve for politiet :))
    Det var før jeg blev 18. En aften var vi på diskotek, og så kom politiet og tjekkede om folk var gamle nok. Vi viste så noget latterlig falsk ID, hvorefter jeg opgav et opdigtet CPR-nummer(ja, det er DUMT). Det resulterede så i at jeg fik en bøde...


    hvor stor?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Og at blive kaldt noget, bare fordi man kører med en tung for på speederen, synes jeg er langt ude i skoven. Hvis man kører på en øde landevej, med en fartbegrænsning på 70, så kan det dermed kun gå ud over en selv, og da er man vel bare en fartbølle hvis man køre lidt, eller meget mere end hvad loven tillader.
    Så længe det kun kan gå ud over en selv, ser jeg personligt intet problem i at køre for hurtigt.


    Dog ser jeg et problem i dem der blærer sig med det, men er der jo heller ikk nogen der har gjort.


    Hvad hvis der pludselig løber et rådyr ud foran dig? Hvad hvis der pludselig kommer en bil ud fra en sidevej? Der må også være en grund til at man maks. må køre 70 og ikke 80, det finder du ihvertfald ikke på en øde landevej.

  • 2 stk herfra...


    1. køre uden cykellygter...


    2. Havde cyklen med i toget med almindelig billet, vidste sq ikke man skulle have noget ekstra fis på daværende tidspunkt

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meesalith
    aldrig fået en, men har så ikke kørekort og skal ikke have det foreløbig...


    syntes personligt at det er spild af penge at køre for stærkt, eller i det hele taget ulovligt..


    det er da kun spild af penge hvis du bliver snuppet ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meesalith
    aldrig fået en, men har så ikke kørekort og skal ikke have det foreløbig...


    syntes personligt at det er spild af penge at køre for stærkt, eller i det hele taget ulovligt..


    Hehe, næh nej - det er netop ikke spild af penge, mener det kan svare sig at køre 25% for hurtigt for rigtig mange mennesker, hvis man blot bliver taget noget med 16 gange på året, hehe... :)

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris


    Du behøver da ikke kørekort for at køre bil. Bare se grillrotten.


    ... Grus, han fik vidst sit i en automat :P - gad vide hva sådan noget koster?

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    det er da kun spild af penge hvis du bliver snuppet ;)


    Nu er det at køre for stærkt jo ikke lige den mest økonomiske måde at køre bil på, så jo - det kan også betegnes som spild af penge selvom man ikke bliver taget i en fartkontrol ..


    Derudover kan det i flere tilfælde blive det dummeste man har foretaget sig ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Nu er det at køre for stærkt jo ikke lige den mest økonomiske måde at køre bil på, så jo - det kan også betegnes som spild af penge selvom man ikke bliver taget i en fartkontrol ..


    Derudover kan det i flere tilfælde blive det dummeste man har foretaget sig ..


    du da også så klog :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Nu er det at køre for stærkt jo ikke lige den mest økonomiske måde at køre bil på, så jo - det kan også betegnes som spild af penge selvom man ikke bliver taget i en fartkontrol ..


    Derudover kan det i flere tilfælde blive det dummeste man har foretaget sig ..


    Kommer så sandelig an på hvor meget din tid er værd..
    Med din kommentar siger du også at concorden var en dårlig økonomisk ting for ALLE som brugte den, well... Er folk hvis tid er lidt mere værd kroner/øre mæssigt end andre's...

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af 1_2_know
    Kommer så sandelig an på hvor meget din tid er værd..
    Med din kommentar siger du også at concorden var en dårlig økonomisk ting for ALLE som brugte den, well... Er folk hvis tid er lidt mere værd kroner/øre mæssigt end andre's...


    Min tid er meget værd, men ikke det værd at bryde loven .. Fartgrænser er der fordi der er brug for dem .. Og det er jo ikke ligefrem en hemmelighed, at jo højere fart, jo højere brændstofsforbrug - ergo har Meesalith ret i, at det er spild af penge at køre for stærkt, også selvom man ikke bliver stoppet ..


    Lad være med at lægge noget i munden på mig, som jeg aldrig nogensinde har udtalt mig om! Concorden var jo ligesom ikke ulovlig .. Jeg sagde heller ikke, at det er en dårlig økonomisk ting for alle at køre for stærkt, men det kan betegnes som spild af penge ..


    Læs hvad jeg skriver, og ikke hvad du mener der står .. ;)

  • Alle der har en lidt hurtig bil eller mc har kørt en del over hvad man nu må sådan er det bare .


    at nogle folk så skal sidde og spille gammel kloge og kalde folk retaderede forde de lige har prøvet grænser af er jo latterligt.


    selfølgelig er det usmart at køre forstærkt og ikke særlig økonomisk
    men man køre altså ikke stærkt for at køre økonomisk.


    At der er begrænsning på 70 km/t er ikke det samme som at det er totalt hul i hovedet at køre hurtigere.


    ringvejen i århus er et godt eksempel når man ikke snakker mylretid.


    flere steder på den kan intet komme på tværs men allige vel må man kun køre 70 forde den ligger inde i byen.
    det vil sige lastbiler faktisk kun må køre 50 hvilket er dybt latterligt og gjorde de det ville trafikken gå totalt i stå.


  • Mener det hedder Lyngby Vejen - en ret hæftig motorvej der går ind mod havnen herfra, der er gå 80km/t grænser om aftenen hvis der ingen trafik er... Det er fuldstændig tilgrin... - og vi snakker 30-50 om dagen, for en motorvej !!! ARGH

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    at nogle folk så skal sidde og spille gammel kloge og kalde folk retaderede forde de lige har prøvet grænser af er jo latterligt.


    At der er begrænsning på 70 km/t er ikke det samme som at det er totalt hul i hovedet at køre hurtigere.


    Det er efter min mening hul i hovedet at køre 155 km/t på en landevej, om fartgrænsen så er 70 eller 80 km/t. Det at folk "lige skal prøve grænser af", som du selv kalder det, kan koste menneskeliv.


    Folk der kører 85 km/t for hurtigt er efter min mening sørgelige og utrolig egoistiske mennesker.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile


    Det er efter min mening hul i hovedet at køre 155 km/t på en landevej, om fartgrænsen så er 70 eller 80 km/t. Det at folk "lige skal prøve grænser af", som du selv kalder det, kan koste menneskeliv.


    Folk der kører 85 km/t for hurtigt er efter min mening sørgelige og utrolig egoistiske mennesker.


    jamen det er så din mening


    personligt er jeg mere bange for de klaphatte der skal spille politi og køre 5-10 km/t mindre end man må og altid ligge i bane to , og bestemme hvad vi andre må og ikke må , men sådan er vi så forskellige.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    jamen det er så din mening


    personligt er jeg mere bange for de klaphatte der skal spille politi og køre 5-10 km/t mindre end man må og altid ligge i bane to , og bestemme hvad vi andre må og ikke må , men sådan er vi så forskellige.


    Du er mere bange for folk der kører 70-75 km/t end folk der kører 165 km/t i en 80-zone?!? Jeg hader skam også dem der kører under maks.-grænsen, men jeg foretrækker dem sgu frem for fartbøller der kører over dobbelt så hurtigt som man må.

  • jeg mener at det er spild af penge fordi man aldrig ved om man bliver snuppet eller ej. og jeg syntes også det er for usmart at køre for stærkt fordi man tror man ved at strømerne ikke er ude lige på det tidspunkt. jeg mener at alle skal straffes for at køre for stærkt, fordi folk godt ved at de gør det og at det er ulovligt.
    jeg mener også at det er at sætte andres liv i fare. for fred være med chaufførens eget liv, han har mulighed for at sige fra. men det har de andre ikke, enten passagerer eller andre trafikanter.

  • Hvordan kan i sige om jeg er retarderet eller ej ?.. Den fatter jeg ikke lige .. Og hvordan ved i at det er landevej og hvordan vejen er udformet.. Det kan være det lige stykke vej på ca 30 kilometer mellem Sorø og Ringsted. Eller det lige stykke mellem Sorø og slagelse.


    Eller en Snoet vej et eller andet sted. Når i ikke kender kendsgerningerne så bland jer UDEN om!.


    Ja jeg er retarderet efter din mening Burger - Men hvad jeg kan liige bruge det til .. ? Og r3ptile, nej jeg burgte nok ikke have haft kørekort. Men det har jeg - kom til køge og stop mig..


    Hvordan kan i spille så hellige.. ?. Det fatter jeg ikke.. Alle har skuda på et eller andet tidspunkt kørt 130 på motorvejen hvor man må kører 110.


    Sjovt at jeg bliver hængt sådan ud når der i en post et par indlæg længere nede er en der kørte 170 km/t i en 70/80 Zone.. ?