Ja jeg vil gerne se om FSB kan hæves ved at sænke Multiplieren til 14 men hvor gør man det henne, har kigge i Biosen men synes ikke at kunne få øje på den
Køre lige nu 3975 MHZ ved 265 FSB med 1.42 V på Cpu.
Ja jeg vil gerne se om FSB kan hæves ved at sænke Multiplieren til 14 men hvor gør man det henne, har kigge i Biosen men synes ikke at kunne få øje på den
Køre lige nu 3975 MHZ ved 265 FSB med 1.42 V på Cpu.
det kan man ikke med 830 cpu´er
mener du skal op i EE udgaverne før det virker
600 serien skal man have 660 mener jeg
der kom en beta bios hvor man kunne twinge den i laveste men jeg kan ikke lige finde den nogle steder.
ja med denne bios First thing I did was upadte the bios to the 0509
kan man tvinge den i 14x
men ved du hvor vi kan hente denne bios
QuoteOprindeligt indlæg af SoulExtreame
men ved du hvor vi kan hente denne bios
læser du ikke hvad jeg skriver
jeg skriver i første indlæg
der kom en beta bios hvor man kunne twinge den i laveste men jeg kan ikke lige finde den nogle steder.
Jo selvfølgelig det, jeg læste det skam også, men man må vel kunne hente Betaen et sted
Tak men linket virker ikke
hehe har den squ liggende
smider den lige som op om nogle minutter
Jamen tak Devil Ved du hvad jeg skal stille PCI frekvensen på for at låse den? Hvis du eventuel har nogle indstillinger jeg skal lave for at opnå bedst mulig OC
Jamen tak DevilVed du hvad jeg skal stille PCI frekvensen på for at låse den? Hvis du eventuel har nogle indstillinger jeg skal lave for at opnå bedst mulig OC
pci-e er 100 mhz
Bare Rolig Devil, jeg tager selv ansvaret:) Desuden er det en crash free Bios, så hvis lortet ikke virker finder den bare den gamle bios på Driver Cdén automatisk Men tak for den alligevel
Bare Rolig Devil, jeg tager selv ansvaret:) Desuden er det en crash free Bios, så hvis lortet ikke virker finder den bare den gamle bios på Driver Cdén automatiskMen tak for den alligevel
så må du jo lige give besked om den er fed
QuoteOprindeligt indlæg af DEVIL_DK
så må du jo lige give besked om den er fed
Har brugt 0509 bios lige siden den først "leakede", den virker såmænd helt fint.
QuoteOprindeligt indlæg af LarsK
Har brugt 0509 bios lige siden den først "leakede", den virker såmænd helt fint.
køre du med stat i raid ?
prøvede den da den kom men den opførte sig lidt sært med høj oc og stat raid.
regner med at reinstallere senere idag også vil jeg prøve ren sata også med denne bios
kunne være dejligt at køre 300x14
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af DEVIL_DK
køre du med stat i raid ?
prøvede den da den kom men den opførte sig lidt sært med høj oc og stat raid.
regner med at reinstallere senere idag også vil jeg prøve ren sata også med denne bios
kunne være dejligt at køre 300x14
Hmm, du siger noget. Ja, jeg kører mit OS på ICH7R med SATA raid0, og alt andet på bundkortet enabled i øvrigt.
Men jeg har godt nok problemer med at komme op bare i nærheden af samme fsb som jeg kunne med 0408/0422 (350 Mhz+), så det er da meget muligt at du har fat i noget der. Jeg har dog kørt med ~280 Mhz fsb siden jeg installerede bios'en uden problemer. Men om det lige vil køre 300+ har jeg ikke lige testet, idet jeg rammer alt for langt uden for cpu'ens max hvis jeg kommer under 350 Mhz fsb med 14x multi.
bare lidt surt mine ram staller omkring 800 mhz når alle 4 er i
skulle nok have købt 2x1 gb istedetfor
QuoteOprindeligt indlæg af DEVIL_DK
bare lidt surt mine ram staller omkring 800 mhz når alle 4 er i
skulle nok have købt 2x1 gb istedetfor
Ja, jeg mister nu heldigvis ikke ret meget i max oc. når jeg kører med standard multiplier, og heller ikke i timings/hastighed. Vi snakker max 3-4 Mhz fsb i området omkring de 280 Mhz. Men ja, jeg er også sikker på at 2x1 GB ville være endnu bedre. Overvejer slev et sæt Mushkin PC6400 med samme chips på som mine 5400UL. Så kan man også opgradere til 4 GB når man får WinXP 64 bit på....