Jeg leder efter et program der kan indstilles til at slukke min com når jeg ikke er ved den. nogen der kender et godt et?

Prog til lukning a pc
-
-
Når du ikk er ved den.. Ska det opfattes som at den ska registrere at det er dig eller hvis der ingen aktivitet har været mht mus og tastatur ingen for X minutter?
Den sidste ka du løse ved at sætte avanceret strømstyring til og bede den om at slukke harddiske efter X minutters inaktivitet
-
Vil kunne sætte den til at slukke på et bestemt klokkeslæt.
-
Oprindeligt indlæg af |Mojo|Jojo|
Vil kunne sætte den til at slukke på et bestemt klokkeslæt.http://users.pandora.be/jbosman/poweroff/poweroff.htm
Bruger det selv i ny og næ. kanon
-
kør-->Shutdown -s -t 2500
ellers tjek kør-->cmd-->shutdown
Er vel god, som en alternativ løsning
-
har et program der hedder Tweaknow Powerpack 2005. skriv en pm hvis du er interesseret
det kan jo gøre mere end hva du siger, startup menu er der og alt det crap som man normalt skal skrive cmd for -
Oprindeligt indlæg af KarGa
Når du ikk er ved den.. Ska det opfattes som at den ska registrere at det er dighar man sådan en fætter og er lidt skarp til programering skal det vel nok kunne lade sig gøre? :
-
Oprindeligt indlæg af learner
kør-->Shutdown -s -t 2500ellers tjek kør-->cmd-->shutdown
Er vel god, som en alternativ løsning
Var lige ved at prøve med en batchfil, men det ser ikke ud til at t kan være mere end 2 cifre, altså max 99 sekunder. Så er det jo ikk så meget ved
-
Oprindeligt indlæg af SjQLunD
Var lige ved at prøve med en batchfil, men det ser ikke ud til at t kan være mere end 2 cifre, altså max 99 sekunder. Så er det jo ikk så meget ved
Jeg har ellers 3 batch filer liggende hvor jeg bruger Shutdown..En til genstart, nedlukning og annullering af de 2 førnævnte..
Koden til den med genstart er -
Ja du har ret, bare mig der er skod til bat
Men forstå nu stadig ikke hvorfor det ikke virker, kan i se nogen fejl i det her?
Quote@ECHO OFF
ECHO.
ECHO ==============================
ECHO Shutdown timer
ECHO Example bat by sjqlund
ECHO ==============================
ECHO.
ECHO Tryk en tast for at fortsætte
pause > nul
ECHO.
Set /P choice=Indtast nu antal sekunder til computeren skal slukke: %
Shutdown -s -t %choice%
ECHO.
ECHO .. Lukker ned -
Ja du har ret, bare mig der er skod til bat
Men forstå nu stadig ikke hvorfor det ikke virker, kan i se nogen fejl i det her?
Ingen fejl der.. Det må være noget med dit os.. Kører du da ikk WinXP? -
Ingen fejl der.. Det må være noget med dit os.. Kører du da ikk WinXP?Hm.. jo. Virker det ved dig?
-
Hm.. jo. Virker det ved dig?
Hundrede procent.. Skrev 12240 og fik 3 timer og 24 minutter... -
det her er et rigtig godt program og det er lige til det hedder "Smart bomb"
-
Lol en masse besværlige ting i kan diske op med
Bat-filer og en masse mærkelige kommandoer.. tsk tsk
Nææ du, tjek det jeg har vedhæftet, det er vist hvad du søger 100%
-
Oprindeligt indlæg af Happy^
Lol en masse besværlige ting i kan diske op medBat-filer og en masse mærkelige kommandoer.. tsk tsk
Nææ du, tjek det jeg har vedhæftet, det er vist hvad du søger 100%
Det er det jeg postede i nummer ikke ret mange også. Men de lader til at være ligeglade