sikker handel hos express delivery

• Heej

Nogen af jer der har handlet hos express delivery

er ikke så tryg ved det da de ikke har E-mærket men de er ret tit de billigste på edbpriser.. så vil lige hører om at i har handlet der, og de er gode nok.. hvis de er det så smider jeg nok snart en ordre der ;)

Mvh //Papojka

Tagan 530w psu - asus a8n sli Premium - Amd 64 3200+ - 2 x Samsung 250gb sataII - Geforce 6600gt 256mb - 3 x 256mb ram - NEC 3550a dvd brænder
    Water cooled by Mist/aquacomputer

• Okay.. bare underligt at midtdata er mega dyre mange gange så :crazyeyes:

Tagan 530w psu - asus a8n sli Premium - Amd 64 3200+ - 2 x Samsung 250gb sataII - Geforce 6600gt 256mb - 3 x 256mb ram - NEC 3550a dvd brænder

• De er blacklistet hos mig.

Oprindeligt indlæg af Happy^

De er blacklistet hos mig.

af hvilken grund?
    altså har du haft dårlige oplevelser omkring dem?

• Jeg bestilte en comp derfra for 2 uger siden... Og der var ingen problemer

- Okay.. Lyder til de vist er ok.. :)

kan vist godt bestille min nye skærm og ram og dvd brænder ;)

Men ville nu gerne vide hvorfor happy har blacklistet dem`?!

• Det er faktisk de samme der driver MD og ED. så det burde være ok, men det kan godt være de sparer på supporten eller noget. Jeg ville bare købe det ;)
    Burger, hvad er det nu med dig og Happy^? ;)

• Jeg handler stortset altid hos enten Midt-data eller Express delivery. Eneste minus ved sidst nævnte er at der ikke er mulighed for at ringe derind. Men jeg har ikke haft problemer med RMA heller.

Oprindeligt indlæg af Burger
    Bare fordi en butik har e-mærket betyder det ikke, at det er en god butik .. e-mærket er noget de enkelte forretninger betaler for - prisen afhænger af hvor mange medarbejdere der er ..

Det kan jeg på ingen måde tage seriøst ..

Hmmm - kræver det ikke også at de opfylder diverse kriterier - eller husker jeg helt galt...???

Anyway - hvis det er MidtData der står bag - så ville jeg godt turde handle der.. ;)

Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Hmmm - kræver det ikke også at de opfylder diverse kriterier - eller husker jeg helt galt...???

Anyway - hvis det er MidtData der står bag - så ville jeg godt turde handle der.. ;)

Nej du husker ikke helt galt, men synes stadig det er forkert, at der skal betales for det, og at betalingen afhænger af hvor mange ansatte der er ..

SlackeR .. Der er da intet med Happy^ og jeg .. Han er bare min helt .. :))

• synes nu e-maerket er godt... De regler der er blandt andet med betaling er man 100% sikker på bliver overholdt... ellers retssag som man højst sansynligt vinder i disse tilfælde... derfor... handler kun ved steder der har Emærket medmindre man selv kan komme og betale kontant..

• Hehe hver sin lyst. Han ligner en hest :)) Men det er vel godt at holde sig gode venner med moderatorerne ;)
    Men ja det er ganske forkert at kræve betaling på den måde. Betaling er vel okay da de yder en service på sin vis, ved at sætte deres navn på at stå inde for en butik. Men det lyder godt nok som et underligt grundlag at betale på.

• Jeg bestilte jo som nævnt 2 skærme derfra i går aftes og for en halv time siden fik jeg en god snak med en deroppe.

Han ringede bare for at sige han kun havde en på lager, men ville skaffe en mere til i morgen, så jeg kunne have varen onsdag.

Tegner da meget godt indtil videre ;)

• Ja det lyder jo meget godt.. Det kan jo tænkes at jeg bare har været uheldig. Men har jeg éen gang brændt mig på en forhandler, så handler jeg der ikke mere. Der er tonsvis af forhandlere jo ;)

• Jeg har lige købt digitalt videokamera, og har i den forbindelse læst brugernes anmeldelser på edbpriser på de forskellige modeller, og i den forbindelse faldt jeg over denne brugers syn på express-delivery efter han havde bestilt batteri til hans Sony HC19E kamera:

Citat:
    Et dejligt v.kamera,eneste minus er at skærmen bliver fedtet & at batteriet ikke holder længe, så derfor bestilte jeg et større på edbpriser.dk et SONY NP-FP50 ,hos denne plattenslagere af forhandler:Express Delivery A/S,jeg fik det indtryk at det var et originalt batteri jeg bestilte på edbpriser,men nej,denne useriøse internetbutik har fundet en fidus,at være de biligeste på dette produkt,men så bare sende en uorginal vare,det er bare for meget,du kan ikke komme i telefonisk kontakt med dem,kun via en mail,men der er ingen kontaktperson,jeg har naturligvis sendt varen retur,men det har da kostet til postdanmark ca.70kr.
    Så til skræk & advarsel til denne forhandler: Express Delivery A/S, tænk dig godt om før du handler hos dem.hej