Hvor finder jeg mit CVR nummer?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Hvor i alverden finder jeg mit CVR nummer? Jeg gemmer alle papirer jeg får fra ToldSkat, så det burde stå et sted der.. men nogen der ved i hvilken type dokumenter det står?


    :) var du med i Test nationen ? i så fald :) hvad var scoren :D

  • Ej nu må i lige :P Og så bare fordi man ikk har tid til at svare lige med det samme, så hopper alle bare med på vognen :crazyeyes:


    Jeg skal anføre mit CVR nummer på en faktura jeg ska sende til mit arbejde.. Jeg tænkte også om det ikk var til folk med eget firma, men når en af mine chefer siger jeg ska skrive mit CVR nummer så bliver man squ da i tvivl :)


    Og nej, jeg var ikk med i Test Nationen, var bange for de ikk havde en computer stor nok til at håndtere den variabel der sku holde resultatet :T


    Nå men, jeg prøver lige at høre om det enten ikk var mit CPR nummer eller deres CVR nummer.. ;)


    Btw tak for jeres tillid til min inteligens :razz:


  • Jeg tror du tænker på CPR nummer ;)

  • Nu stopper i altså :T Jeg har været i bad imorges, i behøver ikke moppe mig ( :pokey: ) :))

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Hvilket du kan finde på dit sygesikringsbevis .. Ja eller papirerne fra ToldSkat .. :))


    Der er for langt fra P til V på qwerty til at det ku være en tastefejl..


    Tror squ de vil ha mig til at registrere mig som firma.. Det er jyder, så hvis de ka få en billigere pris hos revisoren hvis han ska betale til firmaer, så gør de sikkert sådan :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Nu stopper i altså :T Jeg har været i bad imorges, i behøver ikke moppe mig ( :pokey: ) :))


    Der er for langt fra P til V på qwerty til at det ku være en tastefejl..


    Tror squ de vil ha mig til at registrere mig som firma.. Det er jyder, så hvis de ka få en billigere pris hos revisoren hvis han ska betale til firmaer, så gør de sikkert sådan :P


    Jeg tror sgu de tager p*s på dig :D Ellers ring da til dem?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Jeg tror sgu de tager p*s på dig :D Ellers ring da til dem?


    Ja ska vist lige ha kontaktet dem så snart de kommer online..


    Edit: I mellemtiden, er der så nogen der ka forklare mig hvor jeg ska henvende mig hvis jeg nu sku ha fat i et CVR nummer..? Altså oprette mig som en virksomhed

  • Jeg tror det var 12k der også blev ansat på den måde. Kan være det er ret udbredt.
    Men altså det der skal til er at du kontakter told og skat og fortæller at du har et firma der skal momsregistreres. Så skal du lave regnskaber og sådan noget på det, men du kan også købe relevante ting uden moms. Og så køber de en service af dit firma frem for at købe dig.
    Men jeg tror Burger kommer om lidt og fortæller dig det hele :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR
    Jeg tror det var 12k der også blev ansat på den måde. Kan være det er ret udbredt.
    Men altså det der skal til er at du kontakter told og skat og fortæller at du har et firma der skal momsregistreres. Så skal du lave regnskaber og sådan noget på det, men du kan også købe relevante ting uden moms. Og så køber de en service af dit firma frem for at købe dig.
    Men jeg tror Burger kommer om lidt og fortæller dig det hele :))


    Har allerede spurgt Burgeren ;) men tak for svaret!

  • Told og skat i Nærum ;)


    Var oppe i Lyngby for at få det afvide, DOH.. Har ikke oprettet mig endnu, men må se at få det fixet, er efterhånden en ret god sjat penge der venter på mig :P


    Mvh. 12k


    PS: KarGa, hvis de siger du skal lave anparts er du på spanden :P - det er 250 af de store på bordet, hehe...

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Så er sagen squ opklaret :P
    Det hele var en misforståelse.. De troede jeg var registreret som et firma, men da de fik at vide at det var jeg ikke, så blev fakturaen meget nemmere at skrive :))


    Jeg ska slet ikk skrive noget CVR nummer ;) Tråd lukket