Warrior protection

• Hejsa! Der er, desværre, ikke særligt mange warriors med protection iforhold til arms og fury. Blandt andet er en af mine venner arms og det kunne være fedt hvis han skiftede til protection. Han syntes protection er fedt men vil ikke skifte fordi han har hørt protection er skod til pvp.

Mit spørgsmål er nu:
    Er Warriors med protection ligeså gode i PvP som en warrior med arms/fury?

(grunden til han ikke "bare" lige prøve skifter er han skal betale 50g for det :D)

• protection warrior dur simpelthen ikk til PVP. mange går dualwield, men det er bare for at være anderledes..
    den eneste build som stadig sparker røv i pvp er 31/20 (arms/fury - mortalstrike/enrage! )

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• Hvis du skal pvp som def warrior er du mega afhængig af dit gear , har du uber gear har du en ret god chance.

Er selv def warrior 436 def skill 8500 ac og 6100 hp unbuffed, de fleste rogues, hunters , warlocks og fire mages har jeg en temmelig god chance mod , selvom rogues starter med ambush og hunteren med aimed , de remme mig simpelthen for lidt , og deres crits er latterlig lave , en rogue med mc gear og pertblade ambush critter mig for max 600 og aimed er max 900 crit

Mages + warlocks er bare om at holde en silence/stun+hamstering kørende

Eneste problem er at det tager ca 10 min at nakke en

• Gider du ikke linke dit gear gille? :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• wraith hjelm + zg librams
    Medallion of steadfast might
    might shoulders eller dvs jeg har dem snart igen , vendorede dem sq lige ved et uheld for et par uger siden :/ og da jeg havde brugt mit need så var det sq bare ærgeligt
    Elementium treated cloak
    might chest
    might bracers
    stonegrip gauntlets +3 def enchant
    wraith bælte
    wraith pants zg enchants
    Core forged haløj fra domos chest
    myrmidons signet
    heavy dark iron ring
    onyx trinket
    Styleens impeding scarab
    Quel serra
    Draconian defender

Alt anden naturligvis med sta enchants

428 def / 6400 hp unbufffed , kan godt komme højere op i def ved at skifte cloak med redoubt cloak eller myrmidons signet med den zg ting +7 def 7-8 sta str eller hvad fanden det er .

Mangler bare wraith shoulders de burde give mig nok stats til jeg kan skifte quel serra ud med maladath for de +4 swords , da mit eneste problem med at holde agro er faktisk at på 63+ mobs misser man så fandens meget og hvis man som war skal ha +to hit items koster det en fandens masse andre andre stats som ikk kan undværes.

Som MT er skjoldet fra chrom reseveret til mig :)))))

Er MT i Kapow på daggerspine , ren DK guild

I USE AJAX

Gille 60 warrior
    Maintank hos Wipe Kazzak

Rettet en gang, sidst af gille ().