S: Komplet vandkøling, kabinet, bundkort,CPU, RAM M.M

  • Ja forfanden. Problemet er bare at jeg lige har smidt omkring 3k efter nogle ram som ligger på posthuset og venter på mig. Skal betale dem når jeg henter...


    Men under alle omstændigheder kan det først blive på torsdag/fredag, for der får jeg løn.


    Jeg finder lige udaf noget til i morgen. Så melder jeg klart ud der.


    Men ellers er jeg helt frisk på de 5K (behøver ikke det SLI kort, medmindre du vil smide det i nakken på mig...)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Freddie
    Ja forfanden. Problemet er bare at jeg lige har smidt omkring 3k efter nogle ram som ligger på posthuset og venter på mig. Skal betale dem når jeg henter...


    Hvis det skal være aktuelt, så skal jeg lade de ram ligger så de bliver sendt tilbage til SHG. Men under alle omstændigheder kan det først blive på torsdag/fredag, for der får jeg løn.


    Samme her. Jeg kan såmænd godt vente, hvis jeg kan få en bedre pris. En har skrevet en PM, men der er jo som bekendt intet der er sikkert endnu...


    Giv et evt. et bud på en PM og evt. hvornår du i givet fald kunne betale.....Skal bare bruge pengene inden ca. 2 uger.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC Canterwood


    Samme her. Jeg kan såmænd godt vente, hvis jeg kan få en bedre pris. En har skrevet en PM, men der er jo som bekendt intet der er sikkert endnu...


    Giv et evt. et bud på en PM og evt. hvornår du i givet fald kunne betale.....