QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af 1_2_know
Jo, men i er da godt nok ikke for skarpe hvis i ikke har luret at det afspejler sig til en visse grad.. Ram er ikke just det eneste af betydning i spil, CPU og grafikkort er noooget mere dominerende skal i se...
Jeres holdning afspejler sig også i at i enten aldrig har haft noget ordenligt gear, eller aldrig været istand til at overclocke & tweake det optimalt... - For såfremt i havde ville jeres holdning til sagen være noget anderledes..
- 12k
min holdning er det samme...og jeg kan sq købe det meste hvis jeg har lyst......og mener selv jeg har en ret god ydelse fra mit system........men du kan jo selv oprette en tråd hvor du snakker om dit eget udstyr (igen), men det var vel ikke topic var til for.....tror du ikke på at timings er vigtigst for amd64 så fint....men så lad være med at vildlede folk.
timings er ekstremt vigtige pga HTT teknologien som adskillige har forklaret (bedre end jeg kunne) her...og der er endda beviser i benchmark form til dig også.......ved intel er hastigheden derimod meget vigtigere....og derfor er ideen med DDR2 ram god.