hey...
jeg har tænkt i et stykke tid på at skifte profession, hvad ville jeg kunne tjente mest på når jeg lige har valgt det ?
hey...
jeg har tænkt i et stykke tid på at skifte profession, hvad ville jeg kunne tjente mest på når jeg lige har valgt det ?
skinning / mining
QuoteOprindeligt indlæg af Prayzon
hey...
ja Skinning/minning er nok bedst til penge indsamling
Mining/Herbalism ... Ville selv have det nu, hvis det ikke var fordi jeg har 300 ele lw med næsten alle epic patterns
Herbalism bliver det nye store hit efter 1.7 eftersom Black Lotus ikke er boe længere og den vil i de første uger efter patch release gå for 15-20g ihvertfald. Bonus er at mange BL spawns er i nærheden af mining routes Så det er heller ikke tidsspilde :>
Jeg ville sige at det skulle væreenchantment .. Hvis du dis entschanter alt du finder er grønt så kan du tjene max penge på essence og Dust ...
QuoteOprindeligt indlæg af LigHt-HammeR
Jeg ville sige at det skulle væreenchantment .. Hvis du dis entschanter alt du finder er grønt så kan du tjene max penge på essence og Dust ...
Det kommer an på om der er flere på serveren der gør det samme. Hvis bare der er et par stykker der gør det styrtdykker priserne hurtigt, men hvis du er den eneste kan du tjene rigtig mange penge på det!!!
Den eneste enchanter på en server.
Ja, lad os alle drømme videre
Så ville man godt nok være en money machine.
Det er jo bare et run i en alm. instance. Ikke raid.
Og så har du +40 g.
Bare greed løs.
Det ville være toppen
Nu mente jeg den eneste der opkøber, disenchanter og sælger dusts, essences og shards i stor stil på en server!