S: 2x 3.06 GHz Xeon 512KB L2 (BOX)

  • så dine cpu'r er dårligere end dem som mrflashbag linker til eller hva'?? begge har jo 512 kb L2 cache så vidt jeg kan se..


    har du kvittering på dine??


    MVH Kenneth =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    så dine cpu'r er dårligere end dem som mrflashbag linker til eller hva'?? begge har jo 512 kb L2 cache så vidt jeg kan se..


    har du kvittering på dine??


    MVH Kenneth =)


    Du skal ikke tænke på de CPU'er han linkede til, for de havde 1MB L3 cache, det har CPU'erne denne tråd handler om IKKE


    (Tak til den admin der fjernede hans indlæg)



    Ja jeg har kvittering et sted.. Finder den hvis det ønskes..


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Jeg har ikke længere et bundkort til dem, men det kan købes relativt billigt, selv fra nyt..


    2500,- i alt, så er det dine..


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

    Rettet en gang, sidst af spazoid ().

  • 2500,- for 2 lynhurtige Xeon CPU'er af højeste kvalitet..


    Ingen der er interesseret?


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Hvor stor FSB er dine CPUer med, 400?

    Hallo Gutter læs Reglerne for køb/Salg her på tweak.. manden har jo ikke åbnet en chat. læs dog for fanden hvad der står i linket til CPU'erne og lad manden køre hans salg i fred. En salgs tråd betyder ikke man skal skrive sine meninger eller rakke ned på folk. byd hvis i er interesseret eller hold snotten for jer selv.
    Spazoid sorry 4 OT
    Det er til at få hængenosser a nogens opførelse herinde efterhånden

  • -=WOF=-^XavieR^


    Det er helt i orden ;)



    Dare_Devil


    CPU'erne er med 533MHz FSB




    6-Pack


    Ud over din ubehøvlede opførsel som du viser ved at skrive i andres tråde på den måde, så er du også ganske uviden mht. Xeon CPU'er.. En person med bare en smule forstand på overclocking vil uden problemer få disse CPU'er til at yde langt bedre end 800MHz FSB 2MB L2 Xeon CPU'er da disse overclocker enormt dårligt i forhold til dem som er til salg her, og clock for clock er de i de fleste tilfælde lige gode..


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • ØHHH jeg står helt af nu jeg er intereseret i begge cpuer men til en fair pris og jeg linkede kun for og sætte prisen i relief til dem med 2 mb cache overclocking er uvæsentligt for mig.
    Spam af tråden vil jeg på ingen måde have skyld for da jeg føler jeg spørger seriøst til varen.

  • Men jeg kan vende spørgsmålet om hvad er forskellen på cpuerne ydelses mæsigt ( ikke OC )


    Jeg skal bruge en maskine til og rendere film og er intereseret i så meget ydelse til en så fair pris som muligt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -=WOF=-^XavieR^

    Hallo Gutter læs Reglerne for køb/Salg her på tweak.. manden har jo ikke åbnet en chat. læs dog for fanden hvad der står i linket til CPU'erne og lad manden køre hans salg i fred. En salgs tråd betyder ikke man skal skrive sine meninger eller rakke ned på folk. byd hvis i er interesseret eller hold snotten for jer selv.
    Spazoid sorry 4 OT
    Det er til at få hængenosser a nogens opførelse herinde efterhånden


    Jeg undrede mig blot, da der var blevet linket til CPUer med FSB533 og L2 1024 mb, også ville jeg bare lige have gjort klart, hvad det var, det drejede sig om.
    Hvis det ikke er relevant at fidne ud af, hvilke varer man handler med, så ved jeg virkelig ikke hvad det er.


    Jeg undskylder meget for OT,.

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af 6-pack
    Men jeg kan vende spørgsmålet om hvad er forskellen på cpuerne ydelses mæsigt ( ikke OC )


    Jeg skal bruge en maskine til og rendere film og er intereseret i så meget ydelse til en så fair pris som muligt


    Beklager at jeg misforstod dit indlæg :)


    Ydelsen af de CPU'er jeg sælger og dem du linker til er nok ikke særlig langt fra hinanden i langt de fleste tilfælde.. I nogle tilfælde vil den ekstra cache hjælpe den ene type og i nogle tilfælde vil den kortere pipeline hjælpe den anden type.. I bund og grund vil du ikke kunne mærke nogen væsentlig forskel..


    Til gengæld udvikler mine CPU'er langt mindre varme og bruger mindre strøm (selv om folk der køber så kraftige CPU'er nok ikke primært tænker på elregningen, men faktorer som støj osv spiller jo også ind)..


    Skulle jeg ud og købe nye CPU Xeon CPU'er i dag ville jeg ikke vælge en 800MHz FSB CPU da disse ikke, efter min mening, yder tilstrækkeligt i forhold til deres varmeudvikling kontra de "ældre" modellers ydelse i forhold til varmeudvikling og i langt de fleste tilfælde er de "ældre" modeller mindst lige så gode som de nyere clock for clock.. Nøjagtigt lige som det var med Prescott vs Northwood.. (i princippet samme kerner)


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520