Jeg har lige smidt vand på dyret, både cpu og gpu. Ved 20% overclock har jeg samme temperaturer som med en zalman 7700-cu ved standard speed. Kæft det er noget der rykker.....

Temperatur. Nu med vand...
-
-
så skal den jo bar clockes noget mere
-
Det har jeg også overvejet, men nu tager jeg lige en dag eller eller to på 3,6 og så prøver jeg 3,8. Jeg har dog en mistanke om at mit motherboard ikke kan give nok strøm til rammene, men vi får se.....
-
Oprindeligt indlæg af Boris
Det har jeg også overvejet, men nu tager jeg lige en dag eller eller to på 3,6 og så prøver jeg 3,8. Jeg har dog en mistanke om at mit motherboard ikke kan give nok strøm til rammene, men vi får se.....Så må du jo smide en divider på
Og hvorfor vente når du kan gøre det nu?
-
Så er vi over 3,8....Og stadig med rigtig gode temperaturer.
[Blocked Image: http://www.upitfree.dk/upload/files/OC_paa_vand.bmp]
[Blocked Image: http://www.upitfree.dk/upload/files/Temp_paa_vand.bmp]Vand er for vildt. Jeg kunne simpelthen ikke få den op over FSB 240 på luft, hvis den også skulle være stabil.
-
Så er vi over 3,8....Og stadig med rigtig gode temperaturer.Vand er for vildt. Jeg kunne simpelthen ikke få den op over FSB 240 på luft, hvis den også skulle være stabil.
Det ser jo godt ud
nu mangler du under 200 mhz for at ramme 4 ghz....
-
Jeg regner med at smide vand på min 530J 3.0GHz i løbet af den her uge..
Så må vi jo se hvem der kan klare mest *G*Med boxkøler kan jeg højst komme op på 3150mhz (210) hvis jeg skal have maxload under 80
-
Oprindeligt indlæg af Try-this
Så må du jo smide en divider på
Og hvorfor vente når du kan gøre det nu?
hvad er divider??? -
Oprindeligt indlæg af Try-this
Det ser jo godt ud
nu mangler du under 200 mhz for at ramme 4 ghz....
Regner med at nappe dem i morgen eller måske i overmorgen. -
Oprindeligt indlæg af Teffer
Jeg regner med at smide vand på min 530J 3.0GHz i løbet af den her uge..
Så må vi jo se hvem der kan klare mest *G*Med boxkøler kan jeg højst komme op på 3150mhz (210) hvis jeg skal have maxload under 80
Det lyder som en udfordring....Men jeg tror du kan slå mig, da du har en "J" model, som skulle OC'e lidt bedre og så er dit vandkølingskit sikkert kraftigere end mit.
Men vi kan da prøve. -
Så skete der lidt mere. Jeg er dog lidt låst fast her, da jeg er i tvivl om hvor meget Vcore, jeg kan tillade mig.
[Blocked Image: http://www.upitfree.dk/upload/files/OC_paa_vand.bmp%5B2%5D][Blocked Image: http://www.upitfree.dk/upload/files/Temp_paa_vand.bmp%5B2%5D]
Hvilket så gjorde at jeg endelig røg under 35 sek. i superpi.
[Blocked Image: http://www.upitfree.dk/upload/files/Pi_red.bmp]Mangler lige et fingerpeg på hvad jeg kan give af volt.
-
Så skete der lidt mere. Jeg er dog lidt låst fast her, da jeg er i tvivl om hvor meget Vcore, jeg kan tillade mig.
Jeg giver min 1.6v ... og det er ved 3150mhz (210) ..Er kommet i problemer med mit vandkøling.. radiatoren er for tyk.. men må til at save lidt i Lian Li'en.. =(.. men hvad går an ikke for at hamle op med Boris *G*
34sek er da pænt godt
-
Jeg giver min 1.6v ... og det er ved 3150mhz (210) ..Er kommet i problemer med mit vandkøling.. radiatoren er for tyk.. men må til at save lidt i Lian Li'en.. =(.. men hvad går an ikke for at hamle op med Boris *G*
34sek er da pænt godt
1.6VCORE!?
Dzeroe kørte den ved 3.9ghz med stock ved ca 1.4volt.
Lyder satme weird den skal have 1.6 for 3.15.
TT: NICE Boris.
-
Oprindeligt indlæg af Alex
1.6VCORE!?
Dzeroe kørte den ved 3.9ghz med stock ved ca 1.4volt.
Lyder satme weird den skal have 1.6 for 3.15.
TT: NICE Boris.
korrekt, kørte med 1.4vcore, 1.6nb og 260mhz fsb, det var endda med box køleren
var dog noget mere stabil med cnps7700 hehe
tror du skal prøve 250fsb med 5:4 devider teffer.
-
34sek er da pænt godt
Kan du komme i gang med dremlen....Tror vi får et problem med at komme over FSB 260. Jeg kan i hvert fald ikke komme over.....Næsten lige meget hvad jeg gør.
-
Oprindeligt indlæg af dzeroe
korrekt, kørte med 1.4vcore, 1.6nb og 260mhz fsb, det var endda med box køleren
var dog noget mere stabil med cnps7700 hehe
tror du skal prøve 250fsb med 5:4 devider teffer.
Yes, tror også det er rammene der ikke vil mere.
-
Oprindeligt indlæg af Alex
TT: NICE Boris.Tak....
-
Teffer: Som andre også giver udtryk for, så er din vcore MEGA høj. Jeg gav min 550'er så meget under en MachII...Så det er helt sikkert alt for meget.
Måske skulle du prøve at stille den tilbage på std. også se om det egentlig ikke er bedre der.
Måske kunne det også tænkes at dine ram skal have en divider. -
Tak....
NP Mate, må nu sige at Intel laver nogle dejlige CPUer, er sku lidt forelsket i en Extreme Edition
-
Jeps, men tror nu at jeg snart skal have fingrer i en 6xx. De skulle være en del nemmere at få til at løbe stærkt.
Men hvad....3,0 @ 3,83 (24/7) med samme temperaturer som da den kørte 3,0 på luft er da fint.....Og klippe stabilt vel at mærke.