Noob til overclock

• ok.. jeg fatter hat af OC.. med alt det med hvor meget strøm osv de alle ting skal ahve.. har prøvet at sætte mig ind i det, men ikke gået så godt..

jeg vil gerne have lidt mere ud af mine ram :D
    og da jeg gerne vil guides i gennem så kunne det være fedt hvis jeg kunne få en på msn eller sådan noget, så jeg kunne skrive hva der står med det samme :)

i know i am noob :(

• dine ram er sux til oc.. køb g.skill, kingston, corsair eller geil ultra... dine er beregnet til standard hastighed.. desværre

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

Oprindeligt indlæg af hot_fifty
    dine ram er sux til oc.. køb g.skill, kingston, corsair eller geil ultra... dine er beregnet til standard hastighed.. desværre

nå ok.. men ville mine ram ikke være nok til at game vilde spil ?? :D (altså krævende spil)

Oprindeligt indlæg af hot_fifty
    dine ram er sux til oc.. køb g.skill, kingston, corsair eller geil ultra... dine er beregnet til standard hastighed.. desværre

Vil da ikke sige at de "sux" til oc, de er da bedre end de fleste andre value???

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Oprindeligt indlæg af Firedog

nå ok.. men ville mine ram ikke være nok til at game vilde spil ?? :D (altså krævende spil)

Joda, de er da helt fine til det!, køb nogle billigerere ram og de ville kunne virke fint til "vilde spil".

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe