Husk at tanke bilen op i aften!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Butcher_hik
    Du kan slet ikke sammenligne det. Det koster ekstremt mange penge at bo i storbyerne, og derfor er der mange som bor udenfor byerne og så arbejder inde i byerne. De har jo ikke den gode offentlige traffik som vi har her, så de har jo ikke rigtig noget valg.


    Du kan faktisk godt sammenligne det .. Lad os tage Sydcalifornien som jeg var i som et eksempel ..


    Jeg boede i en "lille" by med ca. 300.000 tusind indbyggere (hvis man tæller alle de illegale mexicanere med) og mange kørte hver dag til LA for at arbejde .. Det er en tur på ca. 20-30 minutter uden trafik .. Der er mange der kører den samme vej til og fra arbejde, fordi det jo trods alt er billigere at bo i SCV end i LA selvom SCV bestemt ikke er billig .. Men alligevel vælger alle folk at køre i hver deres bil, også selvom det ville være billigere at køre sammen .. Det ville, for nogen, også være hurtigere, da de i så fald vil være i stand til at bruge "hurtigbanen" ..


    Der bliver jo ikke ment, at folk skal tage den offentlige transport fordi det er simpelthen et mareridt, men køre flere i hver bil ..


  • Det kan godt være de skal køre større afstande, men amerikanerne er altså ikke SÅ tunge at de SKAL bruge 3-4 liters motorer til at flytte dem rundt :) de kan da godt nøjes med en 2 liters motor eller endda en 1.5 liters.... det ville da skære lidt ned på forureningen, ifølge min logik....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Stiger til over 11,- i morgen ... http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=309509


    ja har også lige læst det..... 8o

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------