Harald Nyborg, hvad synes i ?

• Er der nogle her, som handler eller har handlet der ?

Jeg er ved at beklæde mit hus med 100 mm isolering og lærketræ og i den forbindelse, er HN den eneste, som har 50 mm rustfri stålsøm til min sømpistol.

Jeg har 2 gange modtaget varer, hvor enkelte varer, er udgået og derfor ikke medleveret.
    Sidst var det en satelitfinder til 150 kr, som jeg står og mangler.
    Irriteret over, at den ikke var med, sender jeg en mail til HN og beder dem fjerne de ting, de ikke har på deres side, så man ikke kan bestille dem og gør opmærksom på, at det er ekstremt irriterende at bestille noget, som de ikke har.

Jeg modtager dette svar:
    "Hej.
    Din mail er sendt vidre til rette person."

Søndag bestiller jeg yderligere 3000 søm og ser, at satelitfinderen stadig er til salg. Irriteret over dette, bestiller jeg den igen... :roller:
    Jeg tviler stærkt på, at den er med næste sending.

Jeg synes det er toppen af dårligt opdateret side de har.
    Er det rimeligt over for kunder, at gøre det ?
    Kan man klage over det og hvis ja, hvor ?

• Jeg har det med Harald Nyborg ligesom jeg har det med T.Hansen.

Det er noget junk. Gælder både service og de varer de sælger. Især sidstnævnte. Der er en grund til at tingene er billige, og det er ikke kun fordi de holder stort lager og køber stort hjem. Det er de faglige butikkers svar på Mcdonalds.

• Enig. Man skal passe meget på, hvad man køber der, da en hel del, er noget møg, men som nævnt, er de ene om at kunne sælge 50 mm rustfri stålsøm. Man må ikke buge galv. søm i lærketræ, da olien i træet angriber det og giver sorte misfarvninger. ;)

Jeg synes bare ikke det er rimeligt, at sætte noget op og vil sælge det på en side og så ikke have det. X(
    Er det i det hele taget lovligt ?

• T.Hansen sux os big time...ISÆR til at give dig de rigtige vare....SELVOM DET ER I BUTIKKEN MAN KØBER...

eksempel:

Jeg tog med en m8 ind i t-hansen for vi sku hente en koblings fjeder til en Suzuki Streetmagic.....MEN istedet får vi udleveret en fjeder til Yamaha Jog....og oven i købet en anden styrke :S

Så vi køber den selvf. ikk...tumper derinde...

T.Hansen = T. Svansen :D

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Det kune vel godt gå under betegnelsen falsk reklame hvis de har mange ting på deres hjemmeside de ikke har på lager, og de ikke oplyser det når man bestiller online ..

Selv har jeg kun gode erfaringer med Harald Nyborg .. Nu er det godt nok begrænset hvad jeg har købt derude (luftmadrasser, værktøj m.v.) og jeg har aldrig gjort det online ..

Oprindeligt indlæg af Burger
    Det kune vel godt gå under betegnelsen falsk reklame hvis de har mange ting på deres hjemmeside de ikke har på lager, og de ikke oplyser det når man bestiller online ..

Selv har jeg kun gode erfaringer med Harald Nyborg .. Nu er det godt nok begrænset hvad jeg har købt derude (luftmadrasser, værktøj m.v.) og jeg har aldrig gjort det online ..

Well, ligefrem mange ting, kan man nok ikke kalde det, men at de stadig har ting på deres side, som de ikke kan levere, selv om man har gjort opmærksom på det, er da IMO toppen af ligegyldighed. X(
    Synes at sådan noget bør straffes med offentlige skidtprygl i stærk solskin. :))