QuoteOprindeligt indlæg af Try-this
LOL, pjat med dig
Og når du kommer forbi her, bliver den presset ENDNU hårdere
LOL, pjat med dig
QuoteOprindeligt indlæg af Alex
ja når du engang har køleren færdig
ja når du engang har køleren færdig
Lige præcis det jeg tænkte
Men nice cpu Try-this
Det er fandme Flot af en Celeron D Processor, flot og kan sygt OC. MEn er det med vand? Nice at sådan en billig CPU kan være så vild
QuoteOprindeligt indlæg af SoulExtreame
Det er fandme Flot af en Celeron D Processor, flot og kan sygt OC. MEn er det med vand? Nice at sådan en billig CPU kan være så vild
Nej det er stadigvæk stock heatsink, den er bare placeret i vinduet
Skulle gerne modtage en northq 3312 køler i morgen så der kommer måske en lille update torsdag aften
Personen der har opnået det højeste oc på en celeron magen til min kom op på 4050 mhz på luft, jeg fører med ca. 200 mhz indtil videre. Det blir nice hvis alex får bygget hans køler for så skal de 5.2Ghz han opnåede som max sku slåes
Hehe Try-This, jeg er igang med at snakke med BBMods's fra XS.org, om at skaffe R507, En condenser og et Chilly1 Evap kit hjem
Tror den her er ond under phase.
Hehe Try-This, jeg er igang med at snakke med BBMods's fra XS.org, om at skaffe R507, En condenser og et Chilly1 Evap kit hjem
Tror den her er ond under phase.
Lyder godt Alex
jeg har også store forventninger til den lille celly
Lyder godt Alex
jeg har også store forventninger til den lille celly
Hehe, ellers må der lidt LN2 frem
Hehe, ellers må der lidt LN2 frem
Ellers må vi snakke lidt med tøris forhandler aka Jacob
Må fandme sige det er flot med stock køling, det kunne være sjovt med Kompressor på Cpu'en for at se hvad den kunne, også sammenligne med de hurtigere p4 og AMD CPU'er. LOL kunne være fedt at se sådan en lille CPU, banke de store tunge drenge
Må fandme sige det er flot med stock køling, det kunne være sjovt med Kompressor på Cpu'en for at se hvad den kunne, også sammenligne med de hurtigere p4 og AMD CPU'er. LOL kunne være fedt at se sådan en lille CPU, banke de store tunge drenge
Det kunne være rigtig sjovt ja, men at banke de store dregne kommer den aldrig til
Ej det ved jeg godt men men nu snakker jeg om måske en 3500+ Måske Ikke FX eller Dual Core;)
Ej det ved jeg godt men men nu snakker jeg om måske en 3500+ MåskeIkke FX eller Dual Core;)
min 3500+ smadrer let min celly
Også Uden OC ?
Ok men Denne Semprom og Celeron D slår faktisk en 3800+ i mange tests med OC af sådan nogle billige CPu'er
Også Uden OC ?
Nej det gør den ikke, min celly smadrer faktisk Astrocity's 630'er når han ikke har den overclocket
Nej det gør den ikke, min celly smadrer faktisk Astrocity's 630'er når han ikke har den overclocket
..Smadrer og smadrer er nu så meget sagt.. Hehe..
QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity
..Smadrer og smadrer er nu så meget sagt.. Hehe..
Det lyder ellers meget godt hva
Den smadrede også min 530J i sin tid, og 3000+ og 3500+ når det var 3-4-4-8
Meen Try-This, FXeren har du stadigt tilgode at tæve