Hvad så, det går løs på torsdag skal i afsted eller hvad?

Offtopic - Roskildefestival
-
-
udvvære = undvære
-
ville gerne bare umuligt at score billetter nu
-
Har ik' råd..
-
niks det ligger jo for fanden på djævleøen... og fulde mennesker siger mig intet...
-
Ville sindsygt gerne over og høre Stone Sour (Gamle Slipknot) men har desværre ikke råd
-
-
bruger pengene på noget andet
desuden er jeg træt af roskilde festival
gider sq ikk 1 gang at se metallica selvom de er (var) mit gamle favorit band
st. anger stinker -
Ja er enig med dig.. Deres gamle musik var MEGET bedre
-
efter det sorte er det gået støt nedad..
syntes jeg -
Ja.. det er helt klart det fedeste album de har lavet.. Load og Reload var ok .. og garage inc. Men nok fordi der var en cd med af noget af det helt gamle
-
Tja... Jeg har ikke rigtigt været på Roskilde siden Nirvana og Pearl Jam i 1992.... Det er efterhånden nogle år siden jeg har været på en hel festival.... Det er kun blevet til lidt her og der siden den omtalte festival.... Intet slår alligevel den.
-
Ikke i år, desværre
-
Skal ikke på Roskilde...
Men ikke fordi jeg ikke kan undvære min com
Har bare valgt at tage til Midtfyn i år i stedet for....
-
Jeg gider ikke rigtig de der festivaller.
Jeg foretrækker en god, gammeldaws havefest
-
Min beskrivelse af fester:
Et dyrt sted hvor man kan bruge alle sine hårdt opsparede penge, på noget elendigt (men hunde dyrt) sprut, som man alligevel brækker ud igen efter nogle timer, mens man hører noget lorte musik der er så højt at man ikke kan snakke med hinanden!Ej, synes bare lige i skulle se min mening
Men musikken behøver ikk være noget lort - det er den bare for det meste :] -
Der findes da ik noget sjovere end og være til festival.. drikke sig hammer lam og vælte rundt og lege idiot... aaaaaaah...
-
Skulle jeg tage derind bliver den en enkelt dag. Og kun for at høre Iron Maiden.
he he
-
fandt lige lidt klip fra [URL=http://www.mtv.de/roskilde/index.php?historie=,,,,Home&groupie=19&]roskilde festival[/URL]
du skal have realplayer installeret for at se dem