Forum As? Hvad betyder det? =)
-
-
Originally posted by DEEF
Forum As? Hvad betyder det? =)At du er et røvhul !... *G*.... Ej, dog ikke... Det er bare Forum RANG... Efter hvor mange indlæg man har lavet.
Kig under FAQ > What are the rank and rank images? ........ ( øverst oppe på siden )....
-
Ja jeg ved godt det er en form for rang, men hvis jeg var et forum røvhul, mon så ikke der skulle stå "Forum Ass" ?
:]
-
Ja jeg ved godt det er en form for rang, men hvis jeg var et forum røvhul, mon så ikke der skulle stå "Forum Ass" ?:]
Hvorfor spørger du så
.... Joh, det ville det måske nok.... Kan være det er blevet offer for censur. *G*
-
Det kunne jo være der var en mening med det hele..
-
Det kunne jo være der var en mening med det hele..Tja.... Tror nu ikke der er mening med alt... Ellers ville Lotte Heise jo være født uden tunge. *LOL*
-
hehe sandt nok..
*gG*
-
Originally posted by GrillRotten
Tja.... Tror nu ikke der er mening med alt... Ellers ville Lotte Heise jo være født uden tunge. *LOL*
ROFL fandme det bedste du nogensinde har skrevet fuck jeg måtte sg lige hoste et halvt glas juice ud over bordet
-
Originally posted by Disco``
ROFL fandme det bedste du nogensinde har skrevet fuck jeg måtte sg lige hoste et halvt glas juice ud over bordet
*G*.... Lyder underholdende....
.. Godt du morede dig. *G*
-
jamen den måde du har skrevet det sådan bare henkastet hehe
-
Forum As? Hvad betyder det? =)Gætter på at A's = E's - som i kort spillet.....
-
Originally posted by GrillRotten
Tja.... Tror nu ikke der er mening med alt... Ellers ville Lotte Heise jo være født uden tunge. *LOL*
ROFL , den var god .. Her var det en halv kop kaffe der nær var blevet spyttet ud over skærmen
-
Originally posted by WizZarD
Gætter på at A's = E's - som i kort spillet.....Men det staves jo "ace"...
-
Hmm, det kunne da egentlig være sjovt nok at finde ud af, hvad det betød
-
Men det staves jo "ace"...
Jaaaaaaa - men hvordan udtaler du det lige.......
-
Det staves da: ARHSE, ikk ?
-
Mit bedste gæt er nok: Forum Associate..
en slags tilhænger, 50%noob-50%fornuften selv..Vis i forstår, som i nok ikke gør !
-
Originally posted by Noobie
Mit bedste gæt er nok: Forum Associate..
en slags tilhænger, 50%noob-50%fornuften selv..Vis i forstår, som i nok ikke gør !
Forkert => Det hedder HVAD ER .... foran
-
Originally posted by Aerial
Forkert => Det hedder HVAD ER .... foran
Skunk?
-
Forum As...hmm...
Forum Aspirant. Eller noget...dog er det ikk engelsk...holder nok ikke
Anansie?