jeg kom flyvene fra orgrimmar til winterspring og lige pludselige var der den person som råbte "Azuregos: such is the price of coriusity" også kom der ***Teleport*** nogen der ved hvad det er???
teleport ting
-
-
Oprindeligt indlæg af Resmen
jeg kom flyvene fra orgrimmar til winterspring og lige pludselige var der den person som råbte "Azuregos: such is the price of coriusity" også kom der ***Teleport*** nogen der ved hvad det er???
Det er fordi der er nogle der har angrebet Azuregos.
Det han faktisk siger er faktisk >
This place is under my protection. The mysteries of the arcane shall remain inviolate.
Such is the price of curiosity.Hvis jeg husker rigtigt
Her ser du ham >
[Blocked Image: http://wow.allakhazam.com/images/mobs/azuregos.png]Han er MEGET større hvis du møder ham i Aszhara. Man skal bl.a. bruge Mature Blue Dragon Sinew fra ham og Mature Black Dragon Sinew fra Onyxia til at sammensætte for epic bow quest for hunters, for at få: http://thottbot.com/?i=37747.
Azuregos er en drage der vogter over Aszhara og stopper vold og nysgerrigheder.
Han er sværere end Onyxia, men selvfølgelig har min guild downed ham
-
Det er fordi du har det nye CTRA
Det er har warnings til de fleste raid encounters, som fx Azuregos' teleport
**edit** Han dropper forresten crappy EPIX...
-
Azuregos har en teleport hvor han teleporterer folk tæt på sig selv.
-
så er det vel derfor at hele den guild som har nakket onyxia den dag var i aszhare bagefte
-
Oprindeligt indlæg af Resmen
så er det vel derfor at hele den guild som har nakket onyxia den dag var i aszhare bagefteja høstsandynlig
fordi når du tager onyxia, får du en rigtig god buff som gør det lidt nemmere
efter vi tager onyxia går vi som regel i MC eller tager world bosses
-
Hvad gør buffen egentlig?
-
Oprindeligt indlæg af Abrams
Hvad gør buffen egentlig?kan ikke lige huske det 100% , men mener den giver 10% mere crit med spells , og 5% mere crit med melee, også noget +attack power... Kan sq ikke lige huske det tbh.
-
Okay, helt iorden
-
yes, sidst vi tog azuregos droppede han dender Cold Snap. en feed mage wand.. men en priest fik den
der gik noget galt der tror jeg.
problemet er ikke at dræbe ham..
det er at komme først!