Sony Playstation Portable.. PSP??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af leinad
    Hey... Jeg synes den PSP er for vild.. Jeg glæder mig sindsygt meget til svinet kommer ud... Jeg overvejer kraftigt at investere i den.. Hvad med jer andre?? Synes i jeg er lige så åndsvag som min kæreste?? Jeg syns sgu 2200 er godt givet ud for den lille frækkert!!!


    :dance:


    hehe personlgit holder jeg mig til nintendo.. så jeg det synes jeg du er :P hehe


    ej.. jeg mener bare, at der kommer de samme ting til PSP som der gør til PS 2.. hva er forskellen andet end at du kan rende rundt med den i hånden..


    derimod så er Nintendo DS, dual screen der er en forskel.. Stor forskel..


    men smag og behag, og tror helt sikkert også at den er vild nok :P

  • Har et meget fint eksemplar liggende på natbordet :T Og har haft det i et par måneder snart.


    Nå, men jeg synes den er rigtig lækker. Desværre er spillene lidt dyre, men det kan jo være der bliver lavet om på det med udgivelsen i EU.


    Grafikken er rigtig fed, og det er en rigtig cool gadget. Den nyeste firmware update har også givet en nice browser. Det er da bare for gejl at sidde at surfe på sin psp :))


    Desværre bruger jeg den ikke så meget mere. Måske mest fordi at computeren er lige ved siden af og sådan.. Men det er klart den fedeste håndholdte gaming device :P


    Jeg glæder mig til at spille GT4 på den, det er et spil jeg bare må ha'. Jeg har wipeout og Tigerwoods PGA Tour, og de er også ganske udemærket :)


    Jeg håber du kunne bruge mit indlæg til noget :)

  • Jeg købte tilfældigvis en PSP her for en uges tid siden og den er satme sweet. Glæd dig til du får den. Skærmen og lyden er så overdrevet godt og så har den jo wifi!
    Det er rent lir.


    Spiller ufattelig meget lumines på min.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af simonwh


    Er lumines nice? Ikke lidt kedeligt?


    Nej det er vildt vanedannende. Men ja det er nok lidt et spild af psp'ens kræfter. Har selvfølgelig også ridge racer og wipeout men lumines har sgu fanget mig mest.

  • Er rigtig glad for min.
    Personligt mener jeg at den blæser dørene af Nintendo DS. PSP føles som et kvalitetsprodukt når man står med den i hånden. Skærmen (sygeligt god skærm), grafikken, den rene lyd og den gode byggekvalitet. Hvorimod DS føles som et stykke legetøj til mindre børn.


    Wifi og muligheden for memorysticks er bare kronen på værket. MP3, film osv.


    Glæder mig som et lille barn til Gran Turismo og GTA kommer til den.

  • Ja,det er også det som tiltaler mig.. DS er jo fræk med den touch-screen,men PSP kan jo alt muligt shit... Film,billeder,mp3,fede spil og trådløs LAN... Plus en internet browser... Det er jo kram.. Glæder mig så meget.. Ved dog bare ikke om jeg skal købe den danske version eller investere i en udenlandsk som er region-fri.. Kunne være lidt blæret med amerikanske spil.. De har jo lidt flere at vælge imellem og der er jo masser af butikker man kan købe dem hos på nettet... Billigere end danske...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af leinad
    Ja,det er også det som tiltaler mig.. DS er jo fræk med den touch-screen,men PSP kan jo alt muligt shit... Film,billeder,mp3,fede spil og trådløs LAN... Plus en internet browser... Det er jo kram.. Glæder mig så meget.. Ved dog bare ikke om jeg skal købe den danske version eller investere i en udenlandsk som er region-fri.. Kunne være lidt blæret med amerikanske spil.. De har jo lidt flere at vælge imellem og der er jo masser af butikker man kan købe dem hos på nettet... Billigere end danske...


    Der er ikke nogen "dansk" version. Vi får den japanske og spillene er regions fri både på den japanske og us versionen.
    Edit:
    For øvrigt har jeg ikke fundet nogle steder hvor du kan købe spillene meget billigere end herhjemme. Du skal jo lige huske at der skal betales både told og moms hvis du skal købe spil i amerika.
    Men selve spillene er de samme som dem du køber i danske butiker. Der står som regel om det er et US eller et JP spil.
    Min psp er en japansk (dem vi får i danmark) og alle mine spil er US.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af simonwh
    fhqwhgad har sagt, så er spillene regisonsfrie. Det vil sige at om du køber den i USA eller i Danmark er lige meget. På de UMD film der kommer, vil der være region'er. Så køb den i Danmark, så er du på den sikre side. Og der er jo kun 14 dage til ca.


    14 dage? Den kommer i handlen i DK på torsdag ..



  • Yes,korrekt... Jeg undskylder for min udtalelse.. Ikke "meget" billigere,men bare billigere... Jeg synes personligt at 50-100 kr besparelse på en spil til 4-450 kr. er en udemærket besparelse... Men rigtigt... Ikke meget billigere,men billigere :) .... http://www.keycard.dk ...
    Der er lidt billigere spil end de er i butikkerne...
    Og jeg troede der kom en "dansk" version som der altid plejer at komme.. Man kunne jo ikke spille US-spil på hverken PS2 eller PSX.. Så jeg forventede at der kom en europæisk version... Sorry!!! :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af leinad
    Ja,det er også det som tiltaler mig.. DS er jo fræk med den touch-screen,men PSP kan jo alt muligt shit... Film,billeder,mp3,fede spil og trådløs LAN... Plus en internet browser... Det er jo kram.. Glæder mig så meget.. Ved dog bare ikke om jeg skal købe den danske version eller investere i en udenlandsk som er region-fri.. Kunne være lidt blæret med amerikanske spil.. De har jo lidt flere at vælge imellem og der er jo masser af butikker man kan købe dem hos på nettet... Billigere end danske...


    hmmm noget af det du siger er noget bras.. for DS kom før PSP og DS'en har LAN fukitionenen også.. og faktsi så har IGN og Nintendo lavet en deal om at du kan købe et "hot spot" så du kan slutte din DS til.. gratis self, og så spille på lan med ALLE i verden. selv japan.. godt nok er der ikke film og billeder og mp3, men det har sku en ipod til at have.. og når vi snakker om fede spil, hva så har vi vidst kun Nintendo der overvinder alle.. :) med Zelda og Metriod prime 1 & 2. og selvf alle MArio spilne..


    så det er lidt noget crap at sige LAN og Spil osv, for det er smag og behag om spil.. og lanet ja det har DS også...


    og det med Internet Browser.. ja.. der har jeg sku min pc.. der er et keyboard og en mus, meget mere handy...


    og så nu når vi snakker om "konsoller" så vil jeg lige sige at Nintendo har faktisk lige vidst på E3 at deres 2 nye ting er den MINDSTE GAMEBOY i VERDEN... den er på størrelse med en telefon og har verdens bedste skærm... (sender link når jeg finder dem)
    og så har de også lanceret den nye konsol som Nintendo kommer ud med.. en slags Gamecube 2.. men denne her er blær.. de har ikke sagt for meget for de har fundet en ny måde at gøre det bedre og fylder mindre.. så de siger bare at man ikke kan se stik til controller eller noget.. de kommer til at være trådløse, og så er der 2 usb stik.. f.eks til en dvd afspiller.. og så bruger de selvf stadig de "gamle" GC diske.. små og lækre...
    så det er helt sikkert en TOP en... venter spændt...
    men finder nogle links...


    men jo en psp er da en lækker PS 2 med skærm i controlleren.


    edit:


    Nintendo Revolution


    og kig jer omkring hvis i vil vide noget om Gameboy Micro eller det WIFI som du laver GRATIS til at spille mod resten af verden

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    men jo en psp er da en lækker PS 2 med skærm i controlleren.


    Det er jo netop det der gør den så fed. At man har mulighed for at spille alle de fede spil man kender, mens man er på farten, uden at gå synderligt på kompromis med grafik eller lyd.