Er kørt tør på Vahsj.
Shaman, var ikke lige mig.
Har besluttet mig for at jeg vil starte en Troll Mage eller Undead Mage.
Men på hvilken server er der såen ok mange mennesker og mange danskere , men stadigt ikke overprobbet ?
Er kørt tør på Vahsj.
Shaman, var ikke lige mig.
Har besluttet mig for at jeg vil starte en Troll Mage eller Undead Mage.
Men på hvilken server er der såen ok mange mennesker og mange danskere , men stadigt ikke overprobbet ?
Der er en del danskere der spiller på Warsong som Horde, serveren er dog en smule probbet. Så ved jeg også at der er en masse danskere (mange fra Boomtown) der spiller på Ravencrest, men det er godt nok som Alliance.
Hvis du vælger en Troll Mage på Warsong, så add mig lige Kalder mig Abrams, og er lige startet.
GL M8
QuoteOprindeligt indlæg af Morten M
Der er en del danskere der spiller på Warsong som Horde, serveren er dog en smule probbet. Så ved jeg også at der er en masse danskere (mange fra Boomtown) der spiller på Ravencrest, men det er godt nok som Alliance.
Hvis du vælger en Troll Mage på Warsong, så add mig ligeKalder mig Abrams, og er lige startet.
GL M8
Der spiller jeg også :hb:
Sys jeg støder på mange danskere på Al'Akir!
Spiller også horde på Warsong
Rigtig mange, venlige, danskere på al'akir! Både som horde og alliance (Og ja, det er en PvP server). Held og lykke
Jeg spiller påoomhammer ( PVE ) og der er også mange dansker
På Runetotem er der en guild med 282 danskere
skal det være danskere? =) spiller på stormreaver.... der er ikke over mega mange danskere, men der er da en del, kom ind til os.... der er ikke ret mange på det her forum der er på den server, så plz join....