Her kommer så lige et par shots fra weekenden...
Vi starter med et opdatere den så lidt løbende
Her kommer så lige et par shots fra weekenden...
Vi starter med et opdatere den så lidt løbende
Vildt fedt billede...
Hvor er det taget henne...?
Står neden under billedet
Men er taget i tivoli i kbh til HC andersen show var ikke lige forberedt på det så stod lidt dårligt men skal derover igen på torsdag så vil jeg lige prøve engang mere
Så var der en mere
Så for i ikke mere i aften men nu er der da også et par stykker... har nogen fra illumanitions show også men de kommer en anden dag.
Hva går det egentlig ud på det show? Har det noget at gøre med de grise og køer der render rundt nogle steder derinde?
Jeg arbejder nemlig derinde og det eneste jeg har hørt er at der er det der show.. Har squ ikk hørt noget om noget halbal
Hehe nej har vist ikke lige noget med de der grise at gøre
Er visning af H.C Andersen eventyr lidt fortælling visning af figuerene lys og lidt fyrværkeri.
Hvad laver du derinde kan være jeg lige skal hilse på dig på torsdag hvis du er på arbejde
QuoteOprindeligt indlæg af _WHAT_
Hehe nej har vist ikke lige noget med de der grise at gøre
Er visning af H.C Andersen eventyr lidt fortælling visning af figuerene lys og lidt fyrværkeri.
Hvad laver du derinde kan være jeg lige skal hilse på dig på torsdag hvis du er på arbejde
Det er jeg nu ikk, er kun i ferierne og lørdag/søndag.. Det andet duer ikk ligefrem når jeg er i skole fra 08:30 til 16:25 nogle dage.. Specielt ikk når det er lager arbejde fra 06:00 til 14:00 stykker
Men jeg render rundt i Tivoligrillen og skriver ordrer ind på computeren eller hjælper til med at slæbe varer op fra lageret og ud til forretningerne vi ejer eller slæbe varer ned fra leverandørene..
Flotte billeder, men det eneste jeg synes om, er "Lys i Tivoli" - det er efter min mening rigtig flot. De andre virker ikke helt så gode efter min mening