Hunters nye tallents

• Hey, jeg venter med stor spændning på den nye patch (jeg er hunter :)).

Jeg ville bare vide hvordan i har tænkt jer at sætte de nye tallentpoints ? Link til hunters nye TP (Interaktiv)

Jeg har sat 30 i Survival og 21 i Marskmanship sådan her :
    Marskmanship :
    Improved Concussive Shot - rank 5/5
    Efficiency - rank 2/5
    Lethal Shots - rank 5/5
    Aimed Shot - rank 1/1
    Barrage - rank 2/2
    Mortal Shots - rank 5/5
    Scatter Shot - rank 1/1
    Survival :
    Humanoid Slaying - rank 3/3
    Deflection - rank 3/5
    Entrapment - rank 5/5
    Savage Strikes - rank 2/2
    Improved Wing Clip - rank 5/5
    Trap Efficiency - rank 2/2
    Survivalist - rank 5/5
    Lightning Reflexes - rank 5/5

Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

• er der virkelig ingen hunters som vil give deres bud på et super setup ? :)

Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

• Jeg har ik noget bud på et hunter setup, men personæigt vil jeg aldrig sætte så mange point i survival.

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

Oprindeligt indlæg af Facker
    Jeg har ik noget bud på et hunter setup, men personæigt vil jeg aldrig sætte så mange point i survival.

Tja jeg ville bare gerne have Lightning Reflexes - rank 5/5 da det giver 15%mere agi :)

• Marksmanship Talents - 24 points

Improved Concussive Shot - rank 5/5

Improved Hunter's Mark - rank 1/5

Lethal Shots - rank 5/5

Aimed Shot - rank 1/1

Hawk Eye - rank 3/3

Mortal Shots - rank 5/5

Scatter Shot - rank 1/1

Barrage - rank 3/3

Survival Talents - 27 points

Deflection - rank 5/5

Entrapment - rank 1/5

Savage Strikes - rank 2/2

Improved Wing Clip - rank 2/5

Trap Efficiency - rank 2/2

Survivalist - rank 5/5

Deterrence - rank 1/1

Surefooted - rank 3/3

Killer Instinct - rank 3/3

Counterattack - rank 1/1

Lightning Reflexes - rank 2/5

giver lidt i vært

• Jeg lurer lidt på om barrage stacker med giantstalker effekten som jo er magen til. Så er det jo +30% oven i hatten :)

Ellers er jeg meget i tvivl om hvad jeg vil tage, for jeg vil gerne have det hele 8)

• Nu har jeg selv prøvet på test serveren med en hunter.

Jeg gik kun op i BM/MM. Tro mig, det var det vildeste PVP jeg nogensinde har prøvet.

Ens dyr, kan lige pludselig en masse ting, og gør faktisk meget dmg, over noget tid.

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

• Heh, dit pet er ellers vigtigt. Det kan jeg love dig den er. Den irriterer modstanderen, og det er jo rigtig vigtigt ^^

Synes ellers min overlever fint i PVP.

Rettet en gang, sidst af Facker ().

• hvis man er AV eller WSG cont. luder, so er det jo klart nok at ens pet ikke holder da det er ikke er beregnet til at holde en flok af den factions attention eller gøre noget der.... men ellers så holder det jo fint, plejer som regel bare at ignore en hunters pet.... da det ikke plejer at give de store problemer, men det kan det med de nye fixxes...

Originally posted by dr-eskimo
    hvad gør en mage når de vildere pets bliver røde og fregnet ??? kan ikke frost nova dem = / :oops: :offtopic:

Dræber den.

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13