Crash test af Zepto Znote - hvad kan en bærbar computer holde til?
http://www.tweak.dk/tests2.php?id=588
[Blocked Image: http://www.tweak.dk/test921/Image.jpg]
Crash test af Zepto Znote - hvad kan en bærbar computer holde til?
http://www.tweak.dk/tests2.php?id=588
[Blocked Image: http://www.tweak.dk/test921/Image.jpg]
For lækkert med en crash-test af notebooks
Fed test Happy^
hmm, apropos crashtest, min laptop har det ikke så godt efter jeg tabte den (var dog i taske, men skoletaske ikke computaske..) fra et 1,2m højt bord ned på hårdt gulv med PCmia kortet først
PCMIA porten virker ikke mere
Klasse test. Gav et helt andet indtryk af hvad de kunne holde til de sataner.
Griner test...
...og det tilhørende videoklip er prikken over i'et.. hehe
Hold da kæft
Thumbs up for en rigtig anderledes test
Ved ikke om det er mig der er dum, men står der om computeren kører men den smides? som i siger gør det jo en forskel
QuoteOprindeligt indlæg af Zlinky
Klasse test. Gav et helt andet indtryk af hvad de kunne holde til de sataner.
Jeg havde regnet med max 30cm, men lavede alligevel god plads på pappet.. blev jo så nød til at udvide den skala!
110cm så døde den Men alt det kan du jo læse i testen
SlackeR --> Alle tests var med slukket computer
HAHA jeg har lige prøvet med min 4200, men den kunne altså kun klare 70cm
Man skulle tro at det var en Aprils-nar Anyway så er det da udemærket at vide de kan holde til lidt af hvert.
God test, og flot af sponsorne at donere en ny lap til den visse destruktion
Har selv en bærbar hvor lyset i skærmen er gået ud. Gad vide om den har været tabt. I så fald er det ihvertfald ikke fra 110 cm højde!
Laver sku li et topic angående min laps sygdom nu jeg er ved den.
LOL.....det er for nice det der. Det kunne også være jeg skulle begynde at crash teste mit Humvee casemod, for at se om den kan klarer en frontkollition.
QuoteOprindeligt indlæg af Stormeren
LOL.....det er for nice det der. Det kunne også være jeg skulle begynde at crash teste mit Humvee casemod, for at se om den kan klarer en frontkollition.![]()
![]()
sorry for
men NICE Humvee Casemod.. det ser sku da for vildt ud
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Happy^
Jeg havde regnet med max 30cm, men lavede alligevel god plads på pappet.. blev jo så nød til at udvide den skala!
110cm så døde den
Men alt det kan du jo læse i testen
SlackeR --> Alle tests var med slukket computer
Okay. kan den stadig køre med ekstern skærm?
så vile jeg egentlig gerne se hvad den kunne tåle mens den kører, hvis det ikke er for meget at be om
Good job tweak.dk
dette er nogle tests som vi kan lide Glæder mig til at se flere af den slags teste i fremtiden.
Og filmen et godt klask den giver. Og meget utroligt at harddisken overlevet hehe.
Vi må nok også lige sige tak til Zepto at de har givet en helt ny bærbar Rigtig fedt gjort af zepto
og ganske god Test af Martin
Fatter ikke folk roser det plastik l... uden nogen sammenligning. Og undskyld mig .. et tab fra 100 cm ? -- alle almindelige menesker der bruger en bærbar vil normalt tabe den fra en højere højde.
Selv kan jeg sige jeg har tabt min bærbar på cykel med omkring 15 km i timen. Se det havde nok været en lidt mere reel test?
Og ja den virker stadig perfekt ... Sådan er en IBM t4X bare --- i en test tror jeg næppe zepto ville kunne følge med!
QuoteOprindeligt indlæg af Gakob
Fatter ikke folk roser det plastik l... uden nogen sammenligning. Og undskyld mig .. et tab fra 100 cm ? -- alle almindelige menesker der bruger en bærbar vil normalt tabe den fra en højere højde.
Selv kan jeg sige jeg har tabt min bærbar på cykel med omkring 15 km i timen. Se det havde nok været en lidt mere reel test?
Og ja den virker stadig perfekt ... Sådan er en IBM t4X bare --- i en test tror jeg næppe zepto ville kunne følge med!
blev din tabt 20 gange?
anyways.. ret heldigt at din virker endnu... for efter hvad jeg har erfaret er bærbare computere noget skrøbeligt noget...
QuoteOprindeligt indlæg af mrflashbag
Vi må nok også lige sige tak til Zepto at de har givet en helt ny bærbarRigtig fedt gjort af zepto
og ganske god Test af Martin
Tror nu at det er Happy^ der skal have æren for denne test, hvis jeg ikke tager meget fejl.
QuoteOprindeligt indlæg af Firedog
sorry for
men NICE Humvee Casemod.. det ser sku da for vildt ud
Ked af du ikke kunne se det sjove i det.....
QuoteOprindeligt indlæg af Stormeren
Ked af du ikke kunne se det sjove i det.....
Tror ikke du skal tage den sure-smiley så seriøst, det er bare "off-topic"-skiltet der skulle ses i denne sammenhæng
Alle --> Jeg er glad for at i synes om crash-testen