Hey kan jeg godt køre wow uden lag hvis jeg har følgende dele: Grafikkort ATI Readon 9800 PRO GB 40gb 512 ram CPU 1.5

Spørgsmål
-
-
Det burde kunne køre, men jeg vil nok anbefale 512 mb ram mere!
-
Oprindeligt indlæg af The-Dwarf
Hey kan jeg godt køre wow uden lag hvis jeg har følgende dele: Grafikkort ATI Readon 9800 PRO GB 40gb 512 ram CPU 1.5
'
wow... ehh, tjaah, med flere ram vile jeg sige ja, men du bude ikke have nogen problemer.... kun serverlagg.... som der efterhånden bliver set en del af.... -
Ekstra Ram er vejen frem men Server lag er et stort problem pt.1 kæresten og jeg spiller begge og har to pcere stort set ens pånær den ene er p4 på 2.8 og den anden p4 på 2.2 der er faktisk steder hvor den mindre oplever lag og den større ikke gør, selv om det er samme sted og på samme tid. så vi kan vidst aldrigt helt slippe for lag ;o) men pøj pøj og god questing
-
okay flere ram men kan jeg godt bruge min CPu eller er den for lille ???
-
Minimum requirements er følgende:
Windows® System 98/ME/2000/XP OS:
800 MHz or higher CPU
256 MB or more of RAM
32 MB 3D graphics card with hardware transform and lighting, such as GeForce 2 or better
4 GB or more of available hard drive space
DirectX® 9.0c or above
A 56k or higher modem with an Internet connection...så det skulle jo kunne lade sig gøre!
-
Oprindeligt indlæg af DKTiger
Minimum requirements er følgende:Windows® System 98/ME/2000/XP OS:
800 MHz or higher CPU
256 MB or more of RAM
32 MB 3D graphics card with hardware transform and lighting, such as GeForce 2 or better
4 GB or more of available hard drive space
DirectX® 9.0c or above
A 56k or higher modem with an Internet connection...så det skulle jo kunne lade sig gøre !
Ye.. Right. Og storken kommer med børn!
-
Nå ja citerer jo bare den officielle hjemmeside.
Tror dog sagtens det kan køre på en 1.5 ghz, især hvis der kommer 1 g ram i.
Jeg har ingen problemer på min bærbare 1.6 ghz, 512 mb, men det kan selvfølgelig ikke sammenlignes direkte når det er en centrino! -
Nej, du kan ikke køre med 512 RAM uden lag (ihvertfald ikke i mit tilfælde) men hvis du køber så du har 1024 RAM mm. skulle det sagtens kunne lade sig gøre.
-
2048MB ram er sagen
-
Oprindeligt indlæg af Nalia
Nej, du kan ikke køre med 512 RAM uden lag (ihvertfald ikke i mit tilfælde) men hvis du køber så du har 1024 RAM mm. skulle det sagtens kunne lade sig gøre.Jeg mente også bare køre det! Han skal selvfølgelig være forberedt på at det hakker i IF og OG!
-
Oprindeligt indlæg af DKTiger
Jeg mente også bare køre det! Han skal selvfølgelig være forberedt på at det hakker i IF og OG!
Da jeg havde 512 laggede jeg i Inns ved bl.a. Goldshire og Kharanos..
-
Hmm ok. Det gør det ikke på min bærbare med 512, men ok det kommer jo selvfølgelig også an på resten af maskinen!
-
Tja.. Nogle gange er det jo også serverens skyld..
-
Okay så hvis jeg bare smider en 512 ram klods mere så kører det fint med mine 1.5 cpu (p.s har en 2mbit internet forbindelse)
-
Ja, det vil jeg mene.