Jeg ville være mest for en CS server.. Dels fordi mange har det, dels fordi spillet faktisk er godt, på trods af, at det er lidt småforældet

Tweak.dk spilserver
- Wolf_of_dk
- Lukket
-
-
Originally posted by JenSLyN
Jeg ville være mest for en CS server.. Dels fordi mange har det, dels fordi spillet faktisk er godt, på trods af, at det er lidt småforældetenig.............
-
Nu i snakker CS !!
Min søns Clan har lige lavet en HP, og vil gerne høre ris/ros om deres side, er det iorden at sende linket ??? det er jo en reklame... -
prøv se på grillrotten og dem fra det der oc central de reklamere da så rigeligt for deres lort så mon ikk du kan uden nogen siger noget til det
-
-
rolig nu
-
-
Den er faktisk temmelig nice lavet..
Hvis jeg må komme med lidt kritik, så er farverne for kedelige...
-
Fin ser den ud
-
Thx Guys.....
jeg har selv nævnt det med farverne til dem, så jeg håber de kigger på det snarest !!!
-
Kunne da være fed med en cs server
Der må da være nogen som har nogle kontakter! -
Originally posted by Disc0ne
prøv se på grillrotten og dem fra det der oc central de reklamere da så rigeligt for deres lort så mon ikk du kan uden nogen siger noget til detLOL
-
sikke en gammel nyhed der er blevet taget fat på her.. men det ville da være fedt hvis der kunnes fåes en server op og køre et eller andet spil..
-
Originally posted by Wolf_of_dk
Hvad spiller i mest UT2k3 eller CS eller andre????Quake 3
-
Originally posted by Wolf_of_dk
Hvad spiller i mest UT2k3 eller CS eller andre????Desert Combat.
-
E.T.
-
Tiger Woods 2003 - så vil i få "slag"
-
Forresten - nogen der kender et sted hvor man ka' spille Tiger Woods, udover EA's egen betalingsserver
Har søgt men ka' ik' rigtig finde noget
-
Ideen lyder meget fed. Den er desværre nok sværer at føre ud i livet - da nogen jo skal have bøvlet med at stille serveren op, faste udgifter osv osv.
Men jeg er da villig til at betale en skilling (uden at sætte pris på, dog) - hvis nogen da skulle komme på at føre ideen ud.
-
Kan godt sætte en CS 1.6 server op. Med 10 slots ikke mere .. Hvad siger i ?
>Jeg har allerede et par servere kørende på en 1gbit fiber linie, og kan finde ud af alt med hvad der hedder game servere.