Se lige dit system og så skal du bruge hjælp til at overclocke et gfx kort
OC af 7800GTX ?
-
-
Ikke rigtig nogen grund til at oc jo
Men hendt coolbits lille ting til nv drivere så er et så nemt som at klø sig et vist sted
gratz med kortet 7800gtx rox
-
Oprindeligt indlæg af PimpF
Se lige dit system og så skal du bruge hjælp til at overclocke et gfx korthehe det fordig jeg ALDRIG har prøvet Nvidias produkter før men det køre satme godt
-
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Ikke rigtig nogen grund til at oc joMen hendt coolbits lille ting til nv drivere så er et så nemt som at klø sig et vist sted
gratz med kortet 7800gtx rox
okay jeg prøver lige coolbits
er det det her NVTweak (Formerly Coolbits) 1.71
hvis ik så lav lige et link
-
Oprindeligt indlæg af Connektors
okay jeg prøver lige coolbits
er det det her NVTweak (Formerly Coolbits) 1.71
hvis ik så lav lige et link
det var vist ik den så vil i gerne vise et link hvor jeg ka hente den
edit: er det det her
[Blocked Image: http://www.upitfree.dk/upload/files/connn1.JPG] -
Ja
-
vil i vise jers OC så jeg har noget at gå efter
edit: ok nu har jeg trykket på Detekter optimale frekvenser og den har fået det til
480/1.33 og det er på luft meget godt syndes jeg
og der er kun 1 blæsere i systemet som suger vamt luft ud men ska snart ha 2 120mm i ruden som blæser kold luft ind -
Ja det er såmænd meget fint på luft. Mine Gainward G/S kører 480/1300 standard. De overclocker begge til 500/1435 Mhz på retailkøleren..
-
Oprindeligt indlæg af LarsK
Ja det er såmænd meget fint på luft. Mine Gainward G/S kører 480/1300 standard. De overclocker begge til 500/1435 Mhz på retailkøleren..nu det jo os GS du har og det sku jeg gi næsten 500kr for extra og det som jeg har sku jeg kun gi 25kr så klart at jeg to det til 25kr
-
Kører 498/1350 på mit almindelige asus som fra standard kører 430/1200
-
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Kører 498/1350 på mit almindelige asus som fra standard kører 430/1200okay får du det hvis du trykker på Detekter optimale frekvenser eller har du selv hævet dem
og ved i om man ka gøre sådan at blæsere køre fuldskrue hele tiden ?