S: NICE A64 system med 20,1 tft !

  • Hej Allesammen


    I skal bare vide at fra min sidste handel med VareeX^, der dengang gik under navnet "SyZyGy^" mangler jeg stadig kvitteringer på to af de dele jeg købte af ham. Ydermere havde han 3000kr af mine penge i næsten 2 uger før han sendte varerne og det var først efter jeg havde kontaktet hans mor og far(sjovt det virker?) adskillige gange.


    Jeg gjorde den fejl at overføre pengene først. Og blev gang på gang lovet at varerne ville blive sendt, det lykkedes dog ikke før efter 2 uger , og jeg har som sagt stadig ikke kvitteringerne på enkelte af delene.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pejsen
    Hej Allesammen


    I skal bare vide at fra min sidste handel med VareeX^, der dengang gik under navnet "SyZyGy^" mangler jeg stadig kvitteringer på to af de dele jeg købte af ham. Ydermere havde han 3000kr af mine penge i næsten 2 uger før han sendte varerne og det var først efter jeg havde kontaktet hans mor og far(sjovt det virker?) adskillige gange.


    Jeg gjorde den fejl at overføre pengene først. Og blev gang på gang lovet at varerne ville blive sendt, det lykkedes dog ikke før efter 2 uger , og jeg har som sagt stadig ikke kvitteringerne på nogle af delene.


    Lyder sku trist.. Bouncer bare :) skærmen er din Engel :D selvom jeg ik har budt endnu :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pejsen
    Hej Allesammen


    I skal bare vide at fra min sidste handel med VareeX^, der dengang gik under navnet "SyZyGy^" mangler jeg stadig kvitteringer på to af de dele jeg købte af ham. Ydermere havde han 3000kr af mine penge i næsten 2 uger før han sendte varerne og det var først efter jeg havde kontaktet hans mor og far(sjovt det virker?) adskillige gange.


    Jeg gjorde den fejl at overføre pengene først. Og blev gang på gang lovet at varerne ville blive sendt, det lykkedes dog ikke før efter 2 uger , og jeg har som sagt stadig ikke kvitteringerne på enkelte af delene.


    well, når det er over nettet med nogen jeg ikke kender, handler JEG ikke med bankoverførsel men med PostDK, efterkrav. Så der er det jo næsten ligesom at være i en butik. ;)

  • Det har han så tilsyneladende ikke, for køber fik varene i sidste ende. At det tog noget tid, synes jeg så også er for dårligt - også at køber ikke fik sine kvitteringer hvilke han har ret til at få.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Racosta
    Det har han så tilsyneladende ikke, for køber fik varene i sidste ende. At det tog noget tid, synes jeg så også er for dårligt - også at køber ikke fik sine kvitteringer hvilke han har ret til at få.


    Har jeg da heller ikke sagt?


    Dog var det tilsyneladende hans intensioner..


    Du behøves jo ikke forsvare ham, bare fordi du skal købe noget hos ham.. Accepter at det måske er lidt risikabelt ;)

  • Quote

    Har jeg da heller ikke sagt?


    Dog var det tilsyneladende hans intensioner..


    Du behøves jo ikke forsvare ham, bare fordi du skal købe noget hos ham.. Accepter at det måske er lidt risikabelt ;)


    Hvad har du ikke sagt?


    Jeg forsvarer ikke, jeg konstaterer bare den fakta vi har fået. Acceptér at han fik varen, som aftalt. Det er sgu risikabelt lige meget hvem du handler hos!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Racosta


    Hvad har du ikke sagt?


    Jeg forsvarer ikke, jeg konstaterer bare den fakta vi har fået. Acceptér at han fik varen, som aftalt. Det er sgu risikabelt lige meget hvem du handler hos!


    I Quote "Det har han så tilsyneladende ikke".. ;) Der siger du, at jeg har sagt, at han har snydt en for 3K.. Hvilket jeg ikke har..


    Konstatere ja, men overser den fact at der gik 2 eller 3 uger, og at der måtte tages diverse midler i brug for at køberen, fik hvad han havde betalt for.

  • Quote

    I Quote "Det har han så tilsyneladende ikke".. ;) Der siger du, at jeg har sagt, at han har snydt en for 3K.. Hvilket jeg ikke har..


    Konstatere ja, men overser den fact at der gik 2 eller 3 uger, og at der måtte tages diverse midler i brug for at køberen, fik hvad han havde betalt for.


    Du har sagt at det var hans intentioner, så siger jeg at han ikke har snydt nogen.


    Rigtig nok, men stadig fik køber de varer han havde betalt for. Men point is, at ingen er blevet snydt, og at jeg ingen frygt har for at købe hos ham, da jeg vil kræve at få varen sendt på efterkrav, hvilket er mest sikkert for mig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Racosta


    Du har sagt at det var hans intentioner, så siger jeg at han ikke har snydt nogen.


    Rigtig nok, men stadig fik køber de varer han havde betalt for. Men point is, at ingen er blevet snydt, og at jeg ingen frygt har for at købe hos ham, da jeg vil kræve at få varen sendt på efterkrav, hvilket er mest sikkert for mig.


    Nej, du modsiger mig ved at sige, at han ikke har snydt nogen.. Der er væsentlig forskel..


    Fair nok.. må du jo selv om :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Racosta
    Det har han så tilsyneladende ikke, for køber fik varene i sidste ende. At det tog noget tid, synes jeg så også er for dårligt - også at køber ikke fik sine kvitteringer hvilke han har ret til at få.


    Varerne var slet ikke det værd jeg havde givet når der ingen garanti er på det. :(



    Men det er heller ikke meningen i skal diskuttere det her, jeg vil bare oplyse om det.

  • Quote

    Varerne var slet ikke det værd jeg havde givet når der ingen garanti er på det. :(



    Men det er heller ikke meningen i skal diskuttere det her, jeg vil bare oplyse om det.


    Nej det er rigtigt. Jeg ville da også blive ret mopset hvis jeg fik en vare der ikke var kvittering på!

  • VareeX: Jeg var så nede for at tjekke min frække lille konto i dag og prøvede at hæve Kr. 2.000,- hvilket jeg givet vis ikke kunne, så jeg må beklageligvis fortælle dig at jeg ikke er køber til dit grafikkort.
    Det er jeg virkelig ked af, især da jeg gjorde mig store forhåbninger om at jeg ville blive ejer af det ekstremt lækre grafikkort !

  • Ellers er der den mulighed, at jeg må sætte mit bud markant ned. Så godt dit bud på 1.400,- på TweakUp.dk. Eller vil du have et andet bud på det? Er jo til at snakke med. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pejsen
    Hej Allesammen


    I skal bare vide at fra min sidste handel med VareeX^, der dengang gik under navnet "SyZyGy^" mangler jeg stadig kvitteringer på to af de dele jeg købte af ham. Ydermere havde han 3000kr af mine penge i næsten 2 uger før han sendte varerne og det var først efter jeg havde kontaktet hans mor og far(sjovt det virker?) adskillige gange.


    Jeg gjorde den fejl at overføre pengene først. Og blev gang på gang lovet at varerne ville blive sendt, det lykkedes dog ikke før efter 2 uger , og jeg har som sagt stadig ikke kvitteringerne på enkelte af delene.


    jamen tak for de fine ord pejsen.


    det pejsen siger er NÆSTEN sandt.


    Jeg havde gjort ham opmærksom på at jeg FØRST skulle have mine nye hdd's så jeg kunne gemme de ting jeg nu havde da ingen af mine venner lige havde +200gb til rådighed.


    + min mormor døde midt i det hele, så det er derfor, har stadig kvittering liggende her ved siden af mig, og så vidt jeg husker du sagde sidst var det kun kvitt på shuttle der manglede, men har skrevet til dig 2 eller 3 gange over msn hvor jeg har spurgt efter din addresse, men du har ikke svaret. Men den ligger stadig 10-15 cm fra mig, du kan da bare skrive din addresse i en PM, så sender jeg den da...

  • Learner: Håber du lige gider at læse hvad jeg har skrevet også evt. smide dine indlæg af H til, hvorfor kan folk ikke skrive en Pm til en først så de kan få en forklaring der istedet for at ødelægge ens tråd af?


    Pejsen: Der var jo kvittering på det hele pånær shuttle, og den ligger som sagt stadig her ved siden af mig...


    bare smid din addresse i en pm.

  • racosta: det går 100% ikke for under 2000kr :)


    Audana: ved jeg ikke lige, er det ikke bare at gå ind i bios også se hvad der står i toppen?


    Learne: DU skal ikke være nervøs for at handle med mig, og det skal ingen værer, da jeg før gik under navnet SyZyGy^ handlede jeg da en del her inde, blandt andet med Grillrotten osv, hvor jeg satte penge ind først til ham, så jeg er langt fra en snyder.


    Fik skiftet nick her inde da mit nick på msn kan forvirre folk når de add'er en når man skal snakke eller har noget til salg, så kunne det ligeså godt være det samme nick som det jeg bruger i hverdagen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Audane
    Back to topic:


    VareeX: har du mulighed for at se hvilken BIOS version du har på boardet?


    Asus A8N-SLI Premium ACPI BIOS Revision 1004


    er det det? står i Asus Pc probe.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af VaReeX


    Asus A8N-SLI Premium ACPI BIOS Revision 1004


    er det det? står i Asus Pc probe.


    Takker - skal bare være sikker på at den er klar til en X2...


    tænker lige over det en dags tid mere - og smider så et bud på cpu + bundkort